• Pyff

Melodifestivalen 2006!

Hallå alla melodifestival-fans! Nu på lördag börjar årets bästa TV-program Kom hit och dryfta alla era tankar om låtar, artister, kläder, programledare osv osv.

• Svar på tråden Melodifestivalen 2006!
  • Jennie med ie

*morr* Min dator verkar inte tycka att jag ska lyssna... Får försöka med den andra datorn sen.

• Beatrize74
    rödbetan skrev 2006-04-02 17:05:35 följande:
    Var kan man lyssna redan nu?
    Genom länken ovanför
  • kvabbso

Det hjälps ju inte om Carola ligger nia i Norge. Deras tolva brukar vi ju oftast få ändå. Det är alla triljarders länder i Östeuropa som måste erövras, och där är hon T som i tvärkörd!

BWO:s låt är inte den bästa i årets uttagningar, men de har legat etta i flera länder och hade 60.000 pers på konsert i Ukraina. Det hade alltså varit smartare att skicka dem.

• Beatrize74
    kvabbso skrev 2006-04-02 19:20:46 följande:
    Det hjälps ju inte om Carola ligger nia i Norge. Deras tolva brukar vi ju oftast få ändå. Det är alla triljarders länder i Östeuropa som måste erövras, och där är hon T som i tvärkörd! 
    Hon är topprankad på majoriteten av de internationella bettinggbolagen som har startat upp med bettings på Eurovision

Ladbrokes - rankad tvåa
    Skybet - rankad trea i finalen (är den som är tippad att ge minst pengar tillbaka när det gäller vem av semifinalisterna som ska gå vidare!!!!!!!)
    Coral - rankad trea
    etc.

Så nog anses hon vara en stark kandidat. Och...märk väl...det spelas på VINNARE...det anses alltså vara självklart att hon kvalar in utan problem.
  • Beatrize74

Nu kan ni lyssna på en del av bidragen på Aftonbladets hemsida också, tyvärr inte alla

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,802891,00.html

Vad SÄGER ni om Finland? Det känns som om de tröttnat på att täva om första platsen, vet om att de inte får så många röster så de lika gärna kan köra på ett bidrag som åtminstone får några röster ute i Europa. Den ska min son INTE få se om han får sitta uppe lite.

• LindizJ

fick skivan hem i brevlådan idag!
    Hade samlat Knorrprodukter i deras kampanj....och jag behövde inte köpa nåt extra heller för jag hittade 10 produkter hemma i skåpen..*s*

• Maijlo

Ja, fy för skvallerbyttabingbång!

Jag tror inte Carola har en chans, men jag har haft fel förut.

• Maijlo

Ruskar lite liv i tråden inför nästa vecka!

• Apif la deuxième

Beatrize, jag tycker ESC är patetiskt men tack vare, eller på grund av, Finlands bidrag kanske jag t.o.m ska orka se det
    Fy fan för Carola men heja hårdrock

Svar på tråden Melodifestivalen 2006!