Inlägg från: Anonym (time) |Visa alla inlägg
  • Anonym (time)

olyckligt kär?

Ibland slår känslorna till som blixtar och självklart kan man få starka känslor på så kort tid. Ni har ju dessutom gått igenom en abort och på det sättet tänker jag att man kommer varandra ännu närmare inpå livet, för det är ju en stor och omtumlande sak att gå igenom.
    Det enda du kan göra är det du gör precis nu, ge det tid. Det gör ont och kommer göra ont ett jävla tag, men det kommer komma en dag då det plötsligt känns lättare att andas igen. Tro mig :)

• Anonym (time)
    salkinduez skrev 2014-08-10 19:49:08 följande:
    ja jag har varit i denna situation 1 gång förut, och jag vet att med tiden blir det bättre. men känner att få prata ut lite och ventilera har sina fördelar. såg henne återigen igår, usch fan jag är inte byggd för sånt här. de va sjukt jobbigt. tack iaf för ditt svar :)
    Ja det är väl jätteskönt! Och ett bra sätt att jobba sig igenom det. Fast visserligen, det hjälper ju föga att man säger nu att tiden läker såret så småningom, det är ju nu du är i skiten så att säga. Men jag hoppas verkligen du kommer känna att det lättar snart.
    Förstår att det är tufft att se henne nu, olycklig kärlek värker nåt så vansinnigt.

Heja dig!
Svar på tråden olyckligt kär?