Min pojkvän sitter på öppen anstalt
TS: Berätta redan nu för din familj om du har några särskilda önskemål kring din begravning. Du har en pojkvän som slår och en mans som slår främsta offer är alltid flickvännen.
Min dotters pappa va värsta charmören! Jisses, jag föll som en fura för honom! Han hade också , Allt......Flyttade ihop efter drygt ett år..
3 ggr låg jag i ett rum, på akuten, en gång med spräckt käke.....Så..killar med Allt, kanske är kräk OCH charmiga..vad vet jag.
Mitt sista ex, förhållande i 7 år, sambo...va en helt vanlig kille...hade inte allt...men dricka de kunde han, så in i helvete med! Vi flyttade ihop efter 2 år....ett år efter det blev han av med jobbet...och började dricka..
Så, vart finns garantierna egentligen för att man ska träffa den rätte!?
Jösses!
Jaa...lika lite som du säger att du inte kan få mig att förstå vissa saker...så, inskränkthet och fördömande...kan va svårt att få ur folk med..
En kille i stan, gick till puben, en helt vanlig kille, han blev knivdödad när han skulle gå hem av en kompis till honom...Han som knivhögg, är en bra kille, dessvärre hamnat lite fel, men känt honom sen han va liten...Han va sur på kompisen, för att hans tjej va intresserad av han som blev dödad...
Som sagt, det finns aldrig garantier för nåt!!