Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Fängelsestraff borde vara en dealbreaker för alla kvinnor! Tänk till först eller skyll dig själv sedan!

• Anonym (Mia)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-12 15:19:23 följande:

Fast, kan ju knappast va en dealbreaker när jag träffade honom när han redan SATT där?!

Hade han hamnat där under vårt förhållande, hade det väl mer varit en dealbreaker....Eller??

Sen det där med "skyll dig själv" osv osv...Har inte ansökt om allmoser eller klapp på kinden, endast olika erfarenheter, för att jag ev ska kunna se från ett annat perspektiv, sen väljer ju jag utifrån det, VAD jag vill ta till mig..

För mig är det obegripligt att ens komma på tanken att träffa någon som sitter inne. Men det är ditt val som du får stå för i alla lägen. Tycker inte man kan begära att andra ska förstå sådant.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-12 17:10:45 följande:

.....Och för mig är det obegripligt att vara fördömande och inskränkt...Men som du säger, man kan inte förstå allt...

JAG begär absolut INTE något av nån, man ska förstå mig...vart har du läst det?

Jag bad bara om erfarenheter...

Point taken. Har inga erfarenheter själv som du säkert gissat men om det är ok att komma med ett råd så bryt med en gång.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-12 17:10:45 följande:

.....Och för mig är det obegripligt att vara fördömande och inskränkt...Men som du säger, man kan inte förstå allt...

JAG begär absolut INTE något av nån, man ska förstå mig...vart har du läst det?

Jag bad bara om erfarenheter...

En sak till. Det är helt ok att du inte begär att jag ska förstå men det som är viktigare för dig är om du begär att din närmaste omgivning ska förstå. Gör du det bör du tänka över det hela en gång till.

Nu ska jag inte skriva mer. Lycka till hur du än gör.
Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt