Inlägg från: Anonym (ni dödar mig mohahaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ni dödar mig mohahaha)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Kriminella ska man akta sig för! Hahahahaha grabbar/tjejer sluta gunga i gungstolen och lägg ner virknings nålen. hahahahahahaha

Det en kvinna ska passa sig för är ostraffade kriminella. Och riktigt lugna killar som är sådär äckligt snälla med lite stirrande blickar.. och sist men inte minst alla killar som hänger på fl då dessa är mycket svaga individer med låg ########### mycket stor risk för kvinno misshandel med andra ord.

Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-12 08:18:09 följande:

Gillar din sista mening ... Att folk vill en väl är en grej, men när man kastas omkull av patetiska "Bättervetande" män här...då blir jag på riktigt förbannad!

Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-12 08:56:40 följande:

Fast, Alla skriver "dras till sådana män"

Hur i helsike ska man kunna veta hur de ÄR, INNAN??

Som mina ex, bästa männen, man kunde inte tro ens att det skulle barka dit det gjorde, eller, en av dem va de ju illa med...mitt ex hade alkoholen, men han va snäll för övrigt, stod bara inte ut med hans drickande...

Men mitt första ex, va en helt vanlig kille...som är psykopat...Ruskig kille!

Men absolut inget jag kunde se innan när vi träffades.

Så vadå ras till, jag fattar inte riktigt den..

Man ska alltså inte träffa de killar som verkar snälla och bra...för de KAN ju va kräk?!

Man vet Aldrig vad det är för person..

Sen är min nuvarande ingen kåkfarare som många skriver. Han sitter av ett straff NU och är ostraffad sen tidigare...

Du har rätt kärleken är blind oavsett om man blir förälskad i läkaren eller en med kriminellt förflutet. det som definierar hur en man är, Är det sätt han är mot sin kvinna och eventuella barn. livet handlar inte om status uppdateringen på face och det pefekta liv folk försöker ge intryck av att dom har. det handlar om kärlek och respekt för sin partner och familj straffad eller ej...
    Anonym (v) skrev 2014-08-12 18:09:33 följande:

Du TS är så otrevlig mot folk som vill dig väl!

Du är otroligt naiv när det gäller den där killen. Hur kan du anse att misshandel inte är så allvarligt? Du borde planera din begravning.

Hur tänkte du när du skrev "Du borde planera din begravning" Hotar du henne? eller försöker du skrämma ts? Hur som helst skulle jag vara mer orolig för vilka som sitter på andra sidan skärmen och ger råd då ingen av er har ett friskhets intyg att visa upp. Inte jag heller

[img=undefined]
    Anonym (v) skrev 2014-08-12 19:12:38 följande:

det var verkligen inget hot!!  Låt mig gissa: du är en kåkfarare?

Nej är du?
    Anonym (v) skrev 2014-08-12 19:22:39 följande:

nej. Jag försvarar inte kåkfarare som du gör! skojare!

Jag försvarar inte kåkfarare utan personer som du och jag vilket den stora gruppen intärner är "Vanliga svenssons" om jag kör Närmare 300kmh med min hoj på en 110 väg kan jag bli dömd för vårdslöshet i trafik och dömd till fängelse. så visst jag skulle kunnat skaka galler jag med
    Anonym (mr_X) skrev 2014-08-12 19:53:41 följande:

Undrar om man fått spjället för den saken och ett helt år.. kanske några månader eller fotboja eller samhällstjänst.. Men ingen expert

Det kanske är skillnad på vad personen sitter inne för... I min lilla inskränkta värld är det så.. Inte säkert så för andra givetvis...

Visst har det med personen har gjort för att hamna där han/Hon är. det jag menar är att folk som sitter är nog överlag ganska normala människor. och bara för att någon sitter eller suttit ska varken du eller jag dömma innan man vet varför personen sitter. så komentarer som "Akta dig för kåkfarare" Eller "Det är din begravning" faller på löjlig hyllan när det gäller att ge råd åt personer som ts. lite info om du blir dömd för vårdslöshet i trafik till ett fängelse straff som är lägre än 6 månader kan du ansöka om fotboja. det gäller alla brott som ger mindre än 6 månader om jag fattat rätt
    Anonym (...) skrev 2014-08-13 10:26:54 följande:

Ja, vad ska man annars tänka på ? Det ÄR kriminella som hamnar i fängelse.

Allt är svart och vitt? Röstar man på sd är man rasist? Om en tjej kysser en annan tjej är hon bi/Homo. Tycker du alexander bard är snygg har du dålig smak? Mm mm
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-13 12:18:39 följande:

Jag har läst domen nu och kan meddela att jag tänker fortsätta det förhållande jag har med den här mannen.Det han har berättat för mig stämmer och han är  inte dömd sedan tidigare.

Fel ställe vid fel tidpunkt, tråkiga omständigheter.

I domen står även att mannen har ett ordnat liv för övrigt osv osv...

Men, jag tänker inte, som jag skrev innan, skiva ut exakt vad som står, utan talar bara om att han är mannen i mitt liv! Så, that's it!

Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt