Min pojkvän sitter på öppen anstalt
Kriminella ska man akta sig för! Hahahahaha grabbar/tjejer sluta gunga i gungstolen och lägg ner virknings nålen. hahahahahahaha
Kriminella ska man akta sig för! Hahahahaha grabbar/tjejer sluta gunga i gungstolen och lägg ner virknings nålen. hahahahahahaha
Det en kvinna ska passa sig för är ostraffade kriminella. Och riktigt lugna killar som är sådär äckligt snälla med lite stirrande blickar.. och sist men inte minst alla killar som hänger på fl då dessa är mycket svaga individer med låg ########### mycket stor risk för kvinno misshandel med andra ord.
Gillar din sista mening ... Att folk vill en väl är en grej, men när man kastas omkull av patetiska "Bättervetande" män här...då blir jag på riktigt förbannad!
Fast, Alla skriver "dras till sådana män"
Hur i helsike ska man kunna veta hur de ÄR, INNAN??
Som mina ex, bästa männen, man kunde inte tro ens att det skulle barka dit det gjorde, eller, en av dem va de ju illa med...mitt ex hade alkoholen, men han va snäll för övrigt, stod bara inte ut med hans drickande...
Men mitt första ex, va en helt vanlig kille...som är psykopat...Ruskig kille!
Men absolut inget jag kunde se innan när vi träffades.
Så vadå ras till, jag fattar inte riktigt den..
Man ska alltså inte träffa de killar som verkar snälla och bra...för de KAN ju va kräk?!
Man vet Aldrig vad det är för person..
Sen är min nuvarande ingen kåkfarare som många skriver. Han sitter av ett straff NU och är ostraffad sen tidigare...
Du TS är så otrevlig mot folk som vill dig väl!
Du är otroligt naiv när det gäller den där killen. Hur kan du anse att misshandel inte är så allvarligt? Du borde planera din begravning.
det var verkligen inget hot!! Låt mig gissa: du är en kåkfarare?
nej. Jag försvarar inte kåkfarare som du gör! skojare!
Undrar om man fått spjället för den saken och ett helt år.. kanske några månader eller fotboja eller samhällstjänst.. Men ingen expert
Det kanske är skillnad på vad personen sitter inne för... I min lilla inskränkta värld är det så.. Inte säkert så för andra givetvis...
Ja, vad ska man annars tänka på ? Det ÄR kriminella som hamnar i fängelse.
Jag har läst domen nu och kan meddela att jag tänker fortsätta det förhållande jag har med den här mannen.Det han har berättat för mig stämmer och han är inte dömd sedan tidigare.
Fel ställe vid fel tidpunkt, tråkiga omständigheter.
I domen står även att mannen har ett ordnat liv för övrigt osv osv...
Men, jag tänker inte, som jag skrev innan, skiva ut exakt vad som står, utan talar bara om att han är mannen i mitt liv! Så, that's it!