Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

elmadumle skrev 2014-08-14 20:03:17 följande:

Så han är en "bra" människa som suttit inne i ett år? han har begått ett brott!

Ja, och mitt ex fick en dom på många år. Han gjorde något fruktansvärt hemskt, en handling som kommer påverka honom livet ut- men definierar inte för fem öre vem han är!!

Sen så har jag ett annat ex som slog mig blå och gul dagligen, fick min självrespekt och självkänsla att störtdyka- även efter jag lämnat honom har jag men för livet. knarkade och söp vid sina barn, och slog varenda tjej han annars haft- för det fick han ingenting, och med tanke på ditt resonemang så måste han ju vara en bra människa- för han fick ju inget straff för det.. -.-' sen som ett annat solklart exempel- har även blivit våldtagen, han gav mig samtidigt klamydia, vilket resulterade i totalförstöring av min livmoder och äggledare, jag kommer aldrig at bli mamma pga honom. Han fick inte heller något straff, ostraffad sen innan- han måste vara helt dunder-genom-yllekofta-mjukis-svensson, för han har aaaaaaaaldrig suttit i fängels.
Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt