Inlägg från: Anonym (o) |Visa alla inlägg
  • Anonym (o)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Har du läst hans dom/domar?

• Anonym (o)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-10 21:07:53 följande:
    Är ju egentligen inte relevant, men misshandel i självförsvar. Han blev friad från 4 av 5 punkter. 
    Varning Ts! Han dömdes inte för misshandel i självförsvar. Så långt straff får man INTE då.
  • Anonym (o)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-11 08:09:02 följande:

Åter igen, INTE min pojkvän som knivdödat någon, de va en parantes  i tråden bara..
    Ja, jag vet all fakta och har tagit reda på ALLT själv, jag har till och med pratat direkt med anstalten på min egna ort, där jag har en bekant som arbetar.

Jag är inte dum, vilka många tycks tro bara för att DE inte skulle välja en sån här situation. 

JAG väljer ju, precis så som du skriver...Jag bad bara om en erfarenhet i tråden, vilken INGEN har gett mig än, utan alla pratar bara ur sitt dömande skal.

Du kan inte ha gjort det då du verkar tro att han åkt in för misshandel i självförsvar. Sen har din vän sekretess och får inte snacka med dig om din nye pojkvän...
  • Anonym (o)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-16 14:06:19 följande:
    Domen är läst och jag har skrivit om det i tråden.....Allt han berättat för mig, samma sak står i domen. 
    Problemet är att man inte får så långt straff för misshandel i självförsvar..
  • Anonym (o)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-16 14:09:28 följande:
    ÄN en gång...läs tråden, jag har skrivit om det också tidigare...det va lite mer än "bara" det....
    Du skrev att det var det enda han fälldes för.
Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt