Inlägg från: Rolleek82 |Visa alla inlägg
  • Rolleek82

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Alla män bör testa på hur det är att sitta inne testa om dom är mentalt starka nog dvs skulle tro att dom flesta här inne skulle sitta nakna i ett hörn och suga på tummen.

• Rolleek82
    Anonym (x) skrev 2014-08-16 16:31:17 följande:

Den som är mentalt stark håller sig utanför murarna.

Skulle tro att dom flesta härinne inte är så korkade att dom sätter sig i sitsen att behöva sitta inne.

Faktum är ju att dom som hamnar där inte är dom smartaste katterna i samhället.

Det är svaga och lite korkade människor som hamnar där.

Att vara smart har inget med att hålla sig utanför murarna att göra. den retro mentaliteten kan du hålla för dig själv. som jag sa borde alla få sitta inne på obestämd tid för att se vilka som är mentalt starka nog att inte bryta ihop..
  • Rolleek82
    Rolleek82 skrev 2014-08-16 16:41:29 följande:

Att vara smart har inget med att hålla sig utanför murarna att göra. den retro mentaliteten kan du hålla för dig själv. som jag sa borde alla få sitta inne på obestämd tid för att se vilka som är mentalt starka nog att inte bryta ihop..

Som ett mandomsprov.. Och som jag sa skulle nog nästan alla här inne inte klara av det!
  • Rolleek82
    Anonym (x) skrev 2014-08-16 16:47:45 följande:

Nope, du har fel,

Att hamna innanför murarna tyder på svaghet och lite sämre intelligens, dom smarta hamnar inte där.

Det är inget mandomsprov, det är dumskallarnas sammansvärjning snarare.

Loosers i samhället, verkligen inget att se upp till, den retromentaliteten kan du hålla för dig själv.

Den är så passe.

Jag har inte sagt att det är ett mandomsprov jag säger att alla bör känna hur det är att sitta inne. veka personer skulle bryta ihop ganska fort. sedan är det inye smart att begå brott även man inte åker dit
  • Rolleek82

Tänk er lumpen fast du spärras in för att tränas och plågas. Det skulle fostra våra slöa halvkönade ungdomar på ett mycket bra sätt...

• Rolleek82
    Anonym (mr_X) skrev 2014-08-17 16:57:40 följande:

Asso

Det här med.. inte vem som helst som klarar av det!

Mandomsprov

Att alla halv könade (va nu detta är exakt), borde hamna på tukt huset osv osv likt lumpen...

Frågan är!!

Faller kvinnor för det snacket!?

???! Hahaha tror du jag raggar brudar nu eller! hahahaha ta ett stadigt tag runt lille man och tänk inte så mycket
  • Rolleek82
    Anonym (mr_X) skrev 2014-08-17 18:31:39 följande:

jupp, det sa ganska mycket om dig, och hur du funkar!

Även dumma svar, kan vara bra svar

Jasså? Men då du måste fråga kvinnor om ett visst snack går hem hos dom, tror jag inte att du är så duktig på att läsa av folk i allmänhet
  • Rolleek82
    Anonym (mr_X) skrev 2014-08-17 19:32:11 följande:

I kyrkan kan du tror..

Men förutsätter att du kan det.. För du har jue klarat av mandomsprovet...

Eller som du själv skrev utöver..

Tänk er lumpen fast du spärras in för att tränas och plågas. Det skulle fostra våra slöa halvkönade ungdomar på ett mycket bra sätt...

Nå Blev du helkönad eller?

Fick dom väck det slöa hos dig?

Blev du av med mandomen eller?

Skrattar så det gör ont här, haha

Fel igen är ostraffad.
  • Rolleek82
    Anonym (mr_X) skrev 2014-08-17 20:00:34 följande:

haha

Med andra ord..

Inget mandomsprov då?

Halvkönad och slö, som behöver känna på lite TUKT?

Nu blev du än roligare...

Trillade faktiskt av stolen o skrattade hejdlöst åt dig på golvet... Skrattar så tårarna flödar haha

Tog du åt dig så mycket av att jag använde ordet "halvkönad" ?? Sorry visste inte
  • Rolleek82
    jaghopparhögt skrev 2014-08-17 20:59:04 följande:

Så du har inte suttit en minut bakom galler? Men ändå snackar du massor?

Det gör ju nästan alla här
Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt