Inlägg från: Anonym (Kärlek bakom lås å bom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kärlek bakom lås å bom)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Han har ett boende efter frigivningen, eller om det sker tidigare med en utslussning. Han har ett jobb och allt är ordnat. SÅ, han har inte mig som en språngbräda.

Hans syster och jag har ju som sagt kontakt också, flera ggr i veckan och hon har berättat mycket om hans tidigare liv med....(antar att en del elakheter om det skrivs med, så som, självklart, hon är ju hans syster) Bespara er!!

Han har redan betalat skadeståndet och det har jag fått se bevis på. Sen om han har annat på KF, jaaa....hade jag velat levt rikt, hade jag sökt mig till nån med massa pengar, intresserar mig inte och jag har själv så jag klarar mig riktigt bra!

Anonym (ni dödar mig mohahaha) skrev 2014-08-12 07:58:59 följande:

Det en kvinna ska passa sig för är ostraffade kriminella. Och riktigt lugna killar som är sådär äckligt snälla med lite stirrande blickar.. och sist men inte minst alla killar som hänger på fl då dessa är mycket svaga individer med låg ########### mycket stor risk för kvinno misshandel med andra ord.

Gillar din sista mening Glad... Att folk vill en väl är en grej, men när man kastas omkull av patetiska "Bättervetande" män här...då blir jag på riktigt förbannad!
    Anonym (Linda) skrev 2014-08-12 02:15:27 följande:

Ah, jag vet precis hur det är. Jag drog mig till såna "män" när jag mådde dåligt. Finns absolut INGA som är mer charmiga än kåkfarare, och dom är alltid fruktansvärt gulliga,snälla, ger en hopp osv när dom sitter inne och har bara en kort stund kvar av straffet. Dagarna där inne blir långtråkiga oavsett säkerhetsklass..  Tjejen på utan blir hans säkerhet när han kommer ut, lite av en trygghet. Och rätt som det är så är du så medberoende så du blundar för all skit han kommer göra, för tro mig, det kommer han. Även fast han är en ängel som bara slåss lite i "självförsvar" och får sitta för det, så kommer det låta så när det är du som sitter mitt emot honom i rättssalen också och du är målsägande... Har han våldstendenser så säger jag spring illa kvickt. 

Och jag blir inte förvånad att ni ska flytta ihop direkt, det är så det funkar, som jag skrev innan, du är hans säkerhet. Jag har gjort likadant, dom fick bo hos mig DIREKT, en rymde till och med från kåken för han "saknade mig så det gjorde ont", och jag tog glatt emot honom, han var hos mig 1 timme sen drog han ut på brott, blev dömd för skyddande av brottsling, men det gjorde inget för jag var ju så kär. Han såg jag dock aldrig mer, nu kör han samma vis med nån annan har jag fått höra ;)

Den andra var en liten duvunge, hade faktiskt bara suttit för misshandel, han sa självförsvar (känns igen?). Charmören nr1. Idag sitter han på en 12års volta för mordförsök, vållande till annans död och grovt rån.

SOM SAGT, tänk efter 1 gång före. Han är säkert skitsnäll osv, men vafan, det blir inget värdigt liv. 

Fast, Alla skriver "dras till sådana män"

Hur i helsike ska man kunna veta hur de ÄR, INNAN??

Som mina ex, bästa männen, man kunde inte tro ens att det skulle barka dit det gjorde, eller, en av dem va de ju illa med...mitt ex hade alkoholen, men han va snäll för övrigt, stod bara inte ut med hans drickande...

Men mitt första ex, va en helt vanlig kille...som är psykopat...Ruskig kille!
    Men absolut inget jag kunde se innan när vi träffades.

Så vadå ras till, jag fattar inte riktigt den..
    Man ska alltså inte träffa de killar som verkar snälla och bra...för de KAN ju va kräk?!

Man vet Aldrig vad det är för person..

Sen är min nuvarande ingen kåkfarare som många skriver. Han sitter av ett straff NU och är ostraffad sen tidigare...

Jag hann aldrig läsa domen i går, utan ska försöka hinna med det idag när jag kommer hem.

Jag har den på mailen och självklart finns ju funderingen vad som står i den och ska väl erkänna att det suger lite i magen, vill jag ens läsa...kommer kanske få "svar" jag inte vill ha..

Men han vet att jag har domen och att jag kommer att läsa den, han tror att jag redan har gjort det, då jag sa i går i tel med honom, att jag skulle göra det direkt efteråt..

Han ska ringa i kväll igen...Innan dess ska jag försöka hinna läsa den.

Anonym (Mia) skrev 2014-08-12 15:13:08 följande:

Fängelsestraff borde vara en dealbreaker för alla kvinnor! Tänk till först eller skyll dig själv sedan!

Fast, kan ju knappast va en dealbreaker när jag träffade honom när han redan SATT där?!

Hade han hamnat där under vårt förhållande, hade det väl mer varit en dealbreaker....Eller??

Sen det där med "skyll dig själv" osv osv...Har inte ansökt om allmoser eller klapp på kinden, endast olika erfarenheter, för att jag ev ska kunna se från ett annat perspektiv, sen väljer ju jag utifrån det, VAD jag vill ta till mig..

Anonym (Mia) skrev 2014-08-12 16:33:36 följande:
    För mig är det obegripligt att ens komma på tanken att träffa någon som sitter inne. Men det är ditt val som du får stå för i alla lägen. Tycker inte man kan begära att andra ska förstå sådant.

.....Och för mig är det obegripligt att vara fördömande och inskränkt...Men som du säger, man kan inte förstå allt...
    JAG begär absolut INTE något av nån, man ska förstå mig...vart har du läst det?

Jag bad bara om erfarenheter...

Jag ser mig inte otrevlig på NÅT sätt...Jag TAR till mig allt som skrivs, har jag skrivit vid ett flertal ggr.

Jag kan störa mig på de som kommenterar utifrån ETT inlägg, LÄS HELA tråden och få en bra sammanfattning på helheten, INNAN Ni kommenterar!

Jag har förklarat vid ett flertal tillfällen i tråden att jag läser allt som skrivs, dock inte kommenterar de mest dummaste påhoppen...för blir jag påhoppad, kan JAG tycka att det är otrevligt..

Men, kanske är helt ok att va otrevlig mot TS ??

Anonym (ni dödar mig mohahaha) skrev 2014-08-13 10:36:48 följande:
    Allt är svart och vitt? Röstar man på sd är man rasist? Om en tjej kysser en annan tjej är hon bi/Homo. Tycker du alexander bard är snygg har du dålig smak? Mm mm
    Anonym (kvinna) skrev 2014-08-13 12:08:34 följande:
    Har du läst domen nu?

Jag har läst domen nu och kan meddela att jag tänker fortsätta det förhållande jag har med den här mannen.
    Det han har berättat för mig stämmer och han är  inte dömd sedan tidigare.
    Fel ställe vid fel tidpunkt, tråkiga omständigheter.

I domen står även att mannen har ett ordnat liv för övrigt osv osv...

Men, jag tänker inte, som jag skrev innan, skiva ut exakt vad som står, utan talar bara om att han är mannen i mitt liv! Så, that's it!

Anonym (-Kärleken övervinner allt-) skrev 2014-08-14 21:01:14 följande:

Blir så jävla trött på folk som är så dömande och kan påpeka vad alla andra gör för fel och vad dom är dvs kriminella hit och dåliga människor dit men oftast mår man bättre på att klaga på andra så slipper man tänka på hur man själv är och hur man behandlar andra osv. Hur orkar man dra alla över en kam, inte konstigt att samhället ser ut som det gör!

Jag önskar dig all lycka och lyssna på ditt hjärta och din magkänsla men bli inte blind MEN låt bli att lyssna på andras negativa tankar! Dom hjälper inte dig, rensa ut dom isf. Det gjorde jag och det både hjälpte o stärkte mig att stå upp för något man tror på!

Tänk om detta nu är ditt livs kärlek men du väljer att lyssna på andras snack hur man ska leva och inte och så om 10år tänker du fortfarande på tänk om jag gett det en chans och följt det jag trodde på och vad mitt hjärta sa till mig!

Skulle inte falla mig in att lyssna på andra. Tråden skapades pga av att jag ville se olika ERFARENHETER...Det enda jag läst och mest fått är olika DÖMANDEN och egna tycken å tänk .. Å de kvittar =)

Sen att folk reagerar, säger jag inget om...alla har rätt till SIN sak..men att tala OM för nån, hur man ska göra...betackar jag mig för Glad

Tack för just Dina ord! de värmer ! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt