Anonym (Linda) skrev 2014-08-12 02:15:27 följande:
Ah, jag vet precis hur det är. Jag drog mig till såna "män" när jag mådde dåligt. Finns absolut INGA som är mer charmiga än kåkfarare, och dom är alltid fruktansvärt gulliga,snälla, ger en hopp osv när dom sitter inne och har bara en kort stund kvar av straffet. Dagarna där inne blir långtråkiga oavsett säkerhetsklass.. Tjejen på utan blir hans säkerhet när han kommer ut, lite av en trygghet. Och rätt som det är så är du så medberoende så du blundar för all skit han kommer göra, för tro mig, det kommer han. Även fast han är en ängel som bara slåss lite i "självförsvar" och får sitta för det, så kommer det låta så när det är du som sitter mitt emot honom i rättssalen också och du är målsägande... Har han våldstendenser så säger jag spring illa kvickt.
Och jag blir inte förvånad att ni ska flytta ihop direkt, det är så det funkar, som jag skrev innan, du är hans säkerhet. Jag har gjort likadant, dom fick bo hos mig DIREKT, en rymde till och med från kåken för han "saknade mig så det gjorde ont", och jag tog glatt emot honom, han var hos mig 1 timme sen drog han ut på brott, blev dömd för skyddande av brottsling, men det gjorde inget för jag var ju så kär. Han såg jag dock aldrig mer, nu kör han samma vis med nån annan har jag fått höra ;)
Den andra var en liten duvunge, hade faktiskt bara suttit för misshandel, han sa självförsvar (känns igen?). Charmören nr1. Idag sitter han på en 12års volta för mordförsök, vållande till annans död och grovt rån.
SOM SAGT, tänk efter 1 gång före. Han är säkert skitsnäll osv, men vafan, det blir inget värdigt liv.
Fast, Alla skriver "dras till sådana män"
Hur i helsike ska man kunna veta hur de ÄR, INNAN??
Som mina ex, bästa männen, man kunde inte tro ens att det skulle barka dit det gjorde, eller, en av dem va de ju illa med...mitt ex hade alkoholen, men han va snäll för övrigt, stod bara inte ut med hans drickande...
Men mitt första ex, va en helt vanlig kille...som är psykopat...Ruskig kille!
Men absolut inget jag kunde se innan när vi träffades.
Så vadå ras till, jag fattar inte riktigt den..
Man ska alltså inte träffa de killar som verkar snälla och bra...för de KAN ju va kräk?!
Man vet Aldrig vad det är för person..
Sen är min nuvarande ingen kåkfarare som många skriver. Han sitter av ett straff NU och är ostraffad sen tidigare...