Illaluktande underliv & grova flytningar
Hej!
På sista tiden tycker jag inte att mitt underliv luktar särskilt gott.
Jag har haft klamydia för drygt en månad sen samt mycoplasma genitalium, men har fått behandling och tagit alla mina tabletter som behövs. Så borde egentligen inte ha dessa två sjukdomar kvar. Och i onsdags var jag hos gynekologen, och berättade mina problem, illaluktande underliv och grova flytningar, och han sa att oftast efter att man haft klamydia och behandlat det, så får man oftast svamp, och att det är pågrund av det det är mycket flytningar och luktar...
Fick diflucan, tog den tabletten i onsdags också. Men känner inte att det hjälpt. Hur lång tid tar innan man märker att det blivit bättre?
Jag tycker det här är så otroligt jobbigt, för så fort jag tar på trosan, eller tar av mig den så kan jag känna denna äckliga lukt. Och häromdagen var jag hos en väninna till mig, och jag hade shorts, och när jag satt i soffan så känner jag hur det luktar så otroligt äckligt, lite som en fisk/svamp lukt. Och jag fattade ju att det kom från mig, men det är så jobbigt att jag kan känna lukten genom att sitta på soffan.
Detta gör ju att jag inte vill träffa någon, för tänk så känner dom lukten om jag kan känna den genom att sitta på en soffa? Någon som vet vad som kan hjälpa, salvor, andra tabletter osv???