Vad sover du i?
Vad har ni på er när ni sover? Nattlinne och nattmössa, linne, t-shirt, trosor, kalsonger eller helt naken?
Vad har ni på er när ni sover? Nattlinne och nattmössa, linne, t-shirt, trosor, kalsonger eller helt naken?
Trosor.
Men naken om jag sover med nån.
Alltid naken, är skönast
Inte för att jag förstår vad en fråga om sovvanor har att göra bland sexfrågorna, men... Det beror på temperaturen. Alltifrån naken hemma till fullt underställ, tjocksockar och nattmössa på fjället.
Linne och trosor :) pyjamas byxor på vintern :)
På vintern typ t-shirt och pyjamasbyxor-långa förstås!- och strumpor. På sommaren korta nattlinnen eller korta set. Är frusen av mig!
Trosor.
Kalsonger! Nästan alltid. Ibland sover jag naken och det är skönt, men oftast blir det ändå kalsonger.
Aldrig t-shirt eller pyjamas eller nåt sånt. Klarar inte det!
Möjligen kan jag sova med en collegetröja eller t-shirt på mig om jag sover över i nån sommarstuga hos nån under vinterhalvåret och de är både dragigt och kallt i rummet där man sover.
Kan också sova i t-shirt om jag sover över i nån sovsal eller rum med andra människor. Det är inte det att jag inte vågar visa min överkropp, utan mer nån känsla av trygghet som tröjan ger då tror jag. Det känns liksom mera ombonat och "tryggt" då tror jag. Innerst inne är vi alla ett litet barn på något vis...
Kalsonger blir dock standardsvaret!
Naken, har jag jättebekväma trosor på mig och är för trött för att ta av dem kan de stanna på, kanske händer en gång i veckan max. Fryser ihjäl på vintern men har hellre dubbla täcken än nattkläder på mig.
Naken! Det enkelt att ha sex om man vill och underlivet behöver luftas ibland
Kan tycka det är riktigt skönt att sova helt naken under ett tjockt bylsigt duntäcke på vintern när det är kallt och vädringsfönstret är öppet. Annars blir det också så efter sex när kalsongerna sparkats ned på golvet och jag inte orkar trerva mig fram i mörkret och leta fram ett par nya i lådan.