• Anonym (SCB)

Vad sover du i?

Vad har ni på er när ni sover? Nattlinne och nattmössa, linne, t-shirt, trosor, kalsonger eller helt naken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad sover du i?
  • Anonym (Z.M)

Det beror på, har testat allt. De senaste åren har jag haft ett väldigt litet rum så det blir väldigt svettigt året runt tyvärr, så oftast har jag tinne och pyjamas shorts/trosor eller nattlinne. 

• Sensitiveguy

Näck! Så kan kuken andas.

• fluu

Oftast näck, men är det något kallare med t-shirt.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (kostymen)

Med Kallingar. eller på soffan fullt påklädd.

• Anonym (Varierar)

Kalsonger på sommaren, pyjamas på vintern. Frun har oftast nattlinne. Ibland behåller hon trosorna på under, ibland även strumpbyxorna.

• Anders 386

Kallingar av den "gamla" boxertypen. Dvs inget åtsittande utan skönt luftigt. Tycker det känns mest hygieniskt när man lägger sig oduschad. 

• Anonym (Man)
    Anonym (tjej27) skrev 2014-08-14 23:19:12 följande:

Alltid naken

• Dickie Simpkins

Naken om jag sover med en tjej. Kallingar om jag sover ensam.

• Mysipa

Visst är det underbart

Anonym (tjej27) skrev 2014-08-14 23:19:12 följande:

Alltid naken

• Anonym (Original Gangster OG)

Ja vet inte om mitt finger slintade på feman men jag menade fyran kläder på både övre och under kropp alltså jag sover i boxershorts och t-skjorta (vad fan t-skjorta??..... jepp jag är från finland här säger vi t-skjorta) joo i boxershorts och t-skjorta men på sommaren när det är typ 25-30°C så sover jag i bara boxershorts alldrig naken för jag gillar inte det snoppen "är i vägen" typ slänger sig "löst" som en slägga från höger till vänster :D

• Anonym (Original Gangster OG)
    Sensitiveguy skrev 2014-08-12 16:17:31 följande:

Näck! Så kan kuken andas.

Ha om jag skulle sova naken skulle min snopp typ "vara i vägen" den är lös där den sla vara på stället så jag sover i boxershorts året runt
  • Anonym (Trosor)

Sover bara i trosor, om det dock är för kallt i rummet brukar jag ibland ha en stor sovtröja 

• Anonym (Nattmössan)

Det är jag som är nattmössan, iaf vintertid.

På riktigt kalla vinternätter blir vårt sovrummet väldigt kallt. Med ett ordentligt täcke håller jag mig varm, förutom om huvudet. Därav toppluvan,

• Wowbagger2000

Kalsonger, oavsett årstid

Svar på tråden Vad sover du i?