Inlägg från: Anonym (Så är det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Så är det)

Olyckligt kär i en man som ÄR kär i mig...

Tyvärr så är det så att de flesta män lämnar inte. Har själv haft en relation då vi nåda var upptagna . Iof var det svårt även för mig att lämna , men i slutändan var det han som valde familjen. Han var / är säkert kär i dig. Jag vet att min älskare var tokig i mig, men att gå från det till att lämna en mångårig relation med barn där man byggt upp ett liv tillsammans . Ja det ska mycket till... Då ska relationen vara riktigt dålig för att en karl ska ta det beslutet , och OFTAST framställer man relationen som sämre än vad den är för sin älskare/ älskarinna .

Man ska komma ihåg att män är inte lika könslostyrda som kvinnor. Trygghet och det praktiska kan gå före stormande passioner för en man. Pga det är det oftare kvinnor som står redo att lämna sina män i dessa sitsar , och i samma situation står älskarinnor som blivit dumpade som fågelholkar och fattar ingenting .

Min älskare sa samma saker ... I någon slags önskedröm tänkte han att vi båda skulle lämna och fortsatta ihop, men att ta steget ät det tyvärr få män som gör.

Har manliga släktingar och bekanta som varit i samma sits , och de säger alla samma sak. " jag blev blixtkär , men sen kommer verkligheten ikapp och att bryta upp känns omöjligt "

TS försök att inte ta det personligt. Men backa nu och om det är allvar mellan er... Ja då lämnar han. Men håll inte andan...

• Anonym (Så är det)

Jo jag vet män som lämnat tvärt också. Min styvfar tex han lämnade sitt äktenskap för mamma , men hans äktenskap var dött. Helt dött. Men visst finns det dom män som lämnar , men min erfarenhet ( jag är 43) är att de är fler som väljer att stanna om de känner att det fortfarande finns ngt att bygga på med frun.

Svar på tråden Olyckligt kär i en man som ÄR kär i mig...