• arficandating

Träffa Afrikanska män hur?

Hej jag är en kvinna i mina bästa år som mer och mer har börjat intressera mig för att åka till Afrika och träffa en afrikansk man men jag vet inte vart jag ska börja eller hur. Kanske ni som träffat män från Afrika kan hjälpa mig?

För det första vart träffar man någon? Finns det någon bra hemsida där man kan komma i kontakt med män i afrika eller letar man först när man är på plats?

För det andra, vilka afrikanska länder är det som gäller? Har hört en del om Senegal och Nigeria. Stämmer det?

Vilka språk ska man kunna. Räcker det med Engelska eller behöver jag en tolk? 

Vore väldigt tacksam för svar. 

• Svar på tråden Träffa Afrikanska män hur?
  • nyans

Varför är du intresserad av just afrikanska män?

Och varför måste du i så fall träffa någon i Afrika?

Det finns ju relativt många med afrikanskt ursprung i Sverige och Europa. Som iof kanske vill bli valda för hur de är som personer, om ni klickar mm, inte för sitt ursprung.

Eller är det bara sex du är ute efter?

Att träffa någon utan PUT och vilja flytta hit med honom, kan nämligen bli en lång och krånglig historia.

• Anonym (Echo)
    arficandating skrev 2014-08-14 22:17:02 följande:

Hej jag är en kvinna i mina bästa år som mer och mer har börjat intressera mig för att åka till Afrika och träffa en afrikansk man men jag vet inte vart jag ska börja eller hur. Kanske ni som träffat män från Afrika kan hjälpa mig?

För det första vart träffar man någon? Finns det någon bra hemsida där man kan komma i kontakt med män i afrika eller letar man först när man är på plats?

För det andra, vilka afrikanska länder är det som gäller? Har hört en del om Senegal och Nigeria. Stämmer det?

Vilka språk ska man kunna. Räcker det med Engelska eller behöver jag en tolk? 

Vore väldigt tacksam för svar. 

Det e väl bara att du går ut en dag i Stockholm eller någon annan lite större stad i Sverige så hittar du fullt av afrikanska män om dom intresserar dig så mycket?
  • hoppsa

Alltså; du vill importera en välutrustad toyboy? Charmerande.

• Anonym (?)

Min man är från Uganda, men jag blev ju inte tillsammans med honom för att han är afrikan, utan för att han är han.

Vi träffades i London. Engelska funkar fint för oss men så är det ju inte för alla. Att behöva tolk när man träffar en blivande partner, låter dock lite jobbigt i längden?

• arficandating

Ja visst kan jag träffa någon här i Sverige men nu är det så att tanken på att träffa någon i Africa är det som lockar mig. Att få lära känna någon i deras kultur och i deras land. 

Jag är som sagt bara intresserad och vet inte om jag kommer gå i land med det. Men det skulle vara intressant att veta hur ni andra kvinnor som träffat män i Africa har gjort. Det måste väl finnas någon hemsida med nätdejting? 

Jag har inga vänner som gjort detta så därför är det svårt för mig att veta. 

• Anonym (m)
    Anonym (Echo) skrev 2014-08-14 22:22:36 följande:
    Det e väl bara att du går ut en dag i Stockholm eller någon annan lite större stad i Sverige så hittar du fullt av afrikanska män om dom intresserar dig så mycket?
    Det är alltid bättre med import direkt. Samma sak med thaitjejer. Alltid bättre med import direkt. Grejen är att t ex Thaitjejerna som lever här, dels är de ju äldre för de redan varit ihop med en man här (och vem vill ha någon kärring som flickvän), och dels är de bittrare för de männen de träffade inte alltid var de snällaste av män.
    Så om man själv kör Thai-import-direkt så är det betydligt mycket bättre.
  • Anonym (jahadu)

Fräscht med rasism..

Men varför googlar du inte bara? Inte direkt svårt att finna såna sidor.

• arficandating

Jag har googlat och hittat en del, men alla är på engelska. Jag skulle verkligen uppskatta andras erfarenhet. Annars hade jag väl inte skrivit här :)

• Anonym (100 miljoner)

Ja dra gärna hit ebola och HIV. 

Svar på tråden Träffa Afrikanska män hur?