Inlägg från: arficandating |Visa alla inlägg
  • arficandating

Träffa Afrikanska män hur?

Hej jag är en kvinna i mina bästa år som mer och mer har börjat intressera mig för att åka till Afrika och träffa en afrikansk man men jag vet inte vart jag ska börja eller hur. Kanske ni som träffat män från Afrika kan hjälpa mig?

För det första vart träffar man någon? Finns det någon bra hemsida där man kan komma i kontakt med män i afrika eller letar man först när man är på plats?

För det andra, vilka afrikanska länder är det som gäller? Har hört en del om Senegal och Nigeria. Stämmer det?

Vilka språk ska man kunna. Räcker det med Engelska eller behöver jag en tolk? 

Vore väldigt tacksam för svar. 

• Svar på tråden Träffa Afrikanska män hur?
  • arficandating

Ja visst kan jag träffa någon här i Sverige men nu är det så att tanken på att träffa någon i Africa är det som lockar mig. Att få lära känna någon i deras kultur och i deras land. 

Jag är som sagt bara intresserad och vet inte om jag kommer gå i land med det. Men det skulle vara intressant att veta hur ni andra kvinnor som träffat män i Africa har gjort. Det måste väl finnas någon hemsida med nätdejting? 

Jag har inga vänner som gjort detta så därför är det svårt för mig att veta. 

• arficandating

Jag har googlat och hittat en del, men alla är på engelska. Jag skulle verkligen uppskatta andras erfarenhet. Annars hade jag väl inte skrivit här :)

• arficandating

Jag visste inte att jag inte fick skriva africa med c :) Jag är halvamerikan, kan vara därför. AFRIKA!!! :)

Tack för era råd, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om han ser mig för pengar eller PUT, jag vill ha ett litet äventyr i afriKa. Jag undrar bara hur man kommer i kontakt med dessa män. Någon som har erfarenhet som kan berätta. Det måste väl finnas dejtingsidor och annat? Hur möttes ni?

Är väldigt tacksam för svar! 

• arficandating

Hur många kvinnor tror ni det är som åker till Afrika varje år för att träffa män? Är det lika många som de män som åker till Thailand?

Finns det verkligen ingen som kan rekommendera någon bra dejtingsida för att träffa Afrikanska män?

Svar på tråden Träffa Afrikanska män hur?