Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

15 månader av ren lögn

Usch en sån kille. Killen ger otrohet en helt ny dimension. Han kan inte ha gjort annat än att söka hålla isär de olika kvinnorna, en hygglig simultankapacitet må jag säga. Du TS jag hoppas att du inte tar tillbaka honom igen!!! Den killen förtjänar inte dig. Du kan med lätthet få någon bättre, dvs svårt att finna någon sämre.
    Du måste känna dig grundlurad.

• Anonym (hm)

Jag hoppas du får dina pengar åter men en sådan kille lånar nog lite från höger till vänster så du har nog inget större hopp att få dina pengar tillbaka. Fast det är klart att om han har ett bra jobb så kanske men å andra sidan hade han i det läget inte behövt låna pengar.
    Misstänkte du inget tidigare, jag menar med så många brudar samtidigt borde det vara svårt att hålla isär dem och att telefonen inte ringer osv... Jag menar det borde ha märkts tydligt tycker jag. Här handlar det ju inte om enstaka brud utan i parti och minut.
    TS det är självklart att ha sa att han älskar dig och att du är speciell annars hade han ju inte lyckats lura dig.

Hur tog han konfrontationen? Underbart att se allt falla samman som ett korthus....

Han verkar inte vidare smart om han ljuger att sin farmor dött, sådant uppdagas ju med tiden.... Kanske inte vassaste kniven i lådan....vad det låter som.

Bra att du testat dig för här har du en högriskare....

• Anonym (hm)

"Att han förmodligen älskade dig....." Tja det är ju ett annorlunda sätt att visa det på. Nej vet du vad en sådan kille älskar bara sig själv och känner troligen ingen ånger för det han gjort snarare ledsen för sin egen förlust. Det är inte ett friskt beteende.
    Att han fortsätter lögnerna när han är ertappad visar ju inte på rättfram ånger utan ett sätt att söka slingra sig och minimera skadan för sig själv.

Jag förstår att du ville spy på det hela. Inte värst kul upplevelse för dig. Men å andra sidan väldigt bra att det kom fram nu och inte när ni sitter i en nyköpt lägenhet och bor ihop helt och hållet.

Mytomaner och psykopater kan vara väldigt trovärdiga men förr eller senare så kommer sanningen fram. Han måste varit sjukt aktiv att få fram alla dessa tjejer men det är klart att dessa dejting sajter kan ju skynda på processen.
    Killen kan inte ha varit värst gammal är min tanke...

• Anonym (hm)

Ja dra lärdom av din nya erfarenhet så att du inte råkar ut för en liknande gubbe igen. Jag tror inte du behöver anstränga dig värst mycket för att få honom ur hjärnan, möjligen sitter sura eftersmaken i ett tag, men du skall se det löser ju sig och du är ju ung. Ja säg det för det finns folk till allt.

Svar på tråden 15 månader av ren lögn