• VHDK

15 månader av ren lögn

Har varit med om liknande, Dejtade en mytoman utan att veta om det...Kärleken gör en blind och dum!

Tack o lov gick det bara 6 månader innan jag tröttnade, men innan dess fick ja reda på så mycket som han förnekade och hade så bra förklarningar på¨.....I mitt fall så ville han vara 100 säker på att jag va endast hans, det vill säga status på mig va upptagen, medans hans va onsynlig...( för att inte skada hans image) b.la.Svartsjuk och arg ifall jag inte svarade på hans samtal och sms på studs...medans det kunde ta timmar och dagar innan jag hörde något från honom??!!! När vi va hemma hos hans polare så va det ingen av dem som ville direkt knyta band med mig, och nu förstår jag varför.'

Jag gick till och med på en äcklig ursäkt om varför en tjej sovit över hos honom, ( hans mamma försa sig) Och han berättade att hon gått vilse ( mystiskt nog utanför hans hus ?!) Och det va sent och han ville vara snäll och lätt henne sova över..."i hans säng, och han tog soffan" OFTA!!
    Ja det är nu 2-3 år sedan men han fortsätter att försöka få tag på mig, via mail och fb...fått meddelanden som jag inte svarat på. På hans fb sida är han enbart vän med en massa tjejer.....fick höra för ett tag sedan att han skaffat sig en unge nu oxå....givetvis är han inte med mamman...stackars barn!!

Varningsklockor som jag lärt mig: Han söker efter sjukt mycket bekräftelse, ger enormt mycket kärlek tillbax och påstår att DU är det skönaste, vackraste m.m han någonsin haft! Blir sur när DU inte hör av dig eller svarar honom. Det ska vara på HANS villkor. Han flörtar öppet med alla tjejer han möter, medans DU får knappt säga hej till det motsatta könet.

Svar på tråden 15 månader av ren lögn