• Anonym (Kille 33 år)

Vad gör du tjej om du kommer på din kille med stånd?

Vad gör du om du kommer på din kille med stånd? Frågar du om han är kåt? Har ni sex? Ignorerar du det det och låter han ha sitt stånd ifred? Funderar du på varför eller frågar du varför han har stånd? Tror du han kollat på porr på sin mobil (utan dig)? Försöker han dölja att han har stånd och lyckas han med det? Har han ofta morgonstånd? Tycker du det är kul när han har stånd utan att ni har sex?

• Svar på tråden Vad gör du tjej om du kommer på din kille med stånd?
  • Anonym (Nymfo)

Oftast blir jag själv galet upphetsad av tanken/synen att min partner har stånd, så jag kan aldrig låta bli att inte gå ner där och leka av den lite. Även om det så bara är ett morgonstånd och han nödvändigtvis inte är kåt, så ser jag till att han blir det. ;)

• Anonym (Kåtfia)

Knullar skiten ur honom!

• Anonym (Q)

Eftersom han är å pillar å drar i kuken jämt så kan han få ha sitt stånd ifred. Även om jag vill knulla skiten ur han så känns det inte som att han vill det. Verkar som att han bara tycker att det är skönt att ha stånd.

• Hamburgartjuven
    Anonym (Q) skrev 2014-08-15 08:53:38 följande:

Eftersom han är å pillar å drar i kuken jämt så kan han få ha sitt stånd ifred. Även om jag vill knulla skiten ur han så känns det inte som att han vill det. Verkar som att han bara tycker att det är skönt att ha stånd.

Skönt att man inte är ensam om det då! (om du som skrivit inte är min fru dvs)
  • Anonym (Kille 33 år)

Hade jag kommit på min tjej att vara våt som faan :) även om det är svårt att se när hon har kläder på sig så skulle jag absolut med glimten i ögat frågat henne - varje gång - om det är jag som fått henne att rinna till och om hon vill att jag gör något åt det. Eller gett henne pikar - fortfarande med glimten i ögat - om att hon får tvätta sina trosor själv efter att ha blött ber dem eller nått i den stilen för att visa att jag ser vilket tillstånd hon är i. Tyvärr är det inte lika lätt att se detta som på oss killar men ibland när jag känner med mina fingrar hur våt hon är (när hon är våtare än normalt) så brukar jag be henne säga vad som fått det att rinna till så. Brukar vara lite kul att höra vad hon svarar. :)

Svar på tråden Vad gör du tjej om du kommer på din kille med stånd?