• Sophiebysophie

Instant slim? Någon som provat?

Hej

Någon som provat Instant slim (OBS, inte Super slim)?

Kör redan Viktväktarna och träning men vill få en extra skjuts då jag har 20 kg jag vill gå ner. 

Inget snack här om ändring av kost/livsstil osv, det vet jag redan och gör också dessutom. Utan nu vill jag endast ha så mycket information och kunskap om Instant slim som möjligt. 

Hur mycket gick ni ner? På hur lång tid?
    Sömn?
    Magen?
    Hjärtklappning?
    Andra biverkningar?

• Svar på tråden Instant slim? Någon som provat?
  • Anonym (godismonstret)

Jag har ätit Instant slim. På två veckor blev jag av med allt mitt sötsug, men det var allt.

Jag var en sån som inte kunde gå igenom godishyllorna i mataffären utan att köpa något för jag kuuuunde ju bli sugen senare även om jag inte var det vid tillfället och då blev jag bara sur om jag inte hade något hemma. Slutade alltid med att jag tryckte godis (typ varje kväll) fast att jag inte alltid var så sugen. När jag hade ätit instant slim i ett par veckor så märkte jag för första gången att jag kunde gå förbi godishyllorna utan att känna något behov av att köpa. Det var en häftig känsla för mig!

Tack vare det så tappade jag några kilon, men utöver att godissugen försvann så märkte jag inte av någon verkan alls.

• Sophiebysophie
    Anonym (godismonstret) skrev 2014-08-15 11:24:21 följande:

Jag har ätit Instant slim. På två veckor blev jag av med allt mitt sötsug, men det var allt.

Jag var en sån som inte kunde gå igenom godishyllorna i mataffären utan att köpa något för jag kuuuunde ju bli sugen senare även om jag inte var det vid tillfället och då blev jag bara sur om jag inte hade något hemma. Slutade alltid med att jag tryckte godis (typ varje kväll) fast att jag inte alltid var så sugen. När jag hade ätit instant slim i ett par veckor så märkte jag för första gången att jag kunde gå förbi godishyllorna utan att känna något behov av att köpa. Det var en häftig känsla för mig!

Tack vare det så tappade jag några kilon, men utöver att godissugen försvann så märkte jag inte av någon verkan alls.

Så du upplevde i alla fall inga större biverkningar?

• Anonym (godismonstret)
    Sophiebysophie skrev 2014-08-15 11:28:22 följande:

Så du upplevde i alla fall inga större biverkningar?

Nej, inte vad jag kan minnas. Det var något år sedan.
  • Sophiebysophie

Jag äter just nu ett kosttillskott med Garcinia Cambogia som jag köpte via groupon, som ska vara ett snällt och milt kosttillskott o hjälpa till med att gå ner i vikt. Har ätit tre dagar nu och har inga biverkningar mer än att jag är torr i munnen och mycket törstig. Jag är inte heller direkt hungrig utan får påminna mig själv att det kanske är dags att äta, har tränat som vanligt och det går bra. Får se om dom har någon effekt på vikten, vägde mig idag, men efter bara 3 dagar så har de inte skyndat på viktminskningen i alla fall, får se efter en vecka eller 2 (kör ju viktväktarna, så går ju ändå ner i vikt) 

Är intresserad av att prova Instant slim..

Svar på tråden Instant slim? Någon som provat?