• Sauii

Fjärde barnet i januari

Här är en till som väntar fjärde barnet. Dock den 22 december.

Efter 3 pojkar (5, 4, 2) ska vi få en liten flicka :)

Ska bli underbart med en till :D

• Sauii

Vad snällt av töserna att tänka så :)

Mina ville ju helst inte ha ett syskon till. Men fick dom välja så sa dom pojke. Dock är dom hur glada som helst nu att det är en tjej.

• Sauii

Ska bli jätteroligt :)

Såklart en liten besvikelse att du inte kunde åka karuseller med dom. Men det tycker dom nog va värt det sen när bebisen kommer :)

När ska ni på ul?

• Sauii

Hade också tyckt det vatt roligt om barnen fått följa med och uppleva. Men tyvärr :(

Jag har aldrig haft sammandragningar förens dagen då förlossningen startar. Iallafall inget jag uppmärksammat. Däremot har jag redan börjat känna av problem med fogarna :(

Hade fruktansvärd foglossning med nr 3 och tyvärr verkar det komma nu igen.

• Sauii

Idag hoppar vi in i vecka 25 :) tiden går så fort! Hur mår ni alla? Själv kämpar jag på och hoppas att foglossningen inte blir värre. Vill kunna jobba i 3 månader till som planerat.

• Sauii

Går in i v.29 idag. Tredje och sista trimestern påbörjad :)

Hur mår ni alla?

• Sauii

Vad roligt att du nämner Ullared. Var där i sönd-månd och shoppade loss ordentligt :)

Min plan var också 2 månader till. Men mycket sammandragningar och ryggvärk gör nog så att det blir max 1 månad.

Har dessutom fått sålt vår lägenhet, så mycket packning står på schemat nu också. Så lite ledighet innan storken anländer hade inte varit fel. :)

• Sauii

Känner igen mig i din beskrivning. Fogarna smärtar som bara den :(

Men är i vecka 36 nu och det känns som att nedräkningen snart kan börja :)

Vi har också allt klart, förutom vaggan som ska hämtas hem. Åhh som vi längtar :D

• Sauii

Hur är det med er alla? Någon som fått än? Själv är jag idag inne på min 7e dag över tiden :(

Vi alla börjar bli otåliga och nyfikna på lillasyster.

• Sauii

Den 30/12 kom vår efterlängtade tjej ut. :)

4235g 53cm :)

• Sauii

Tack så mycket :)

Det drog ut 8 dagar över tiden. Men åhhh vad det va värt väntan :)

• Sauii
    Lebocarma skrev 2015-01-18 15:09:36 följande:

Nu är bebis här med gick över 2 dagar hon är född den 5 januari 50cm och 3465g va inne på förlossningen 21:15 och va öppen 3 cm hon är född 00:58. :)

Stort grattis!!!

Härligt med en snabb förlossning :)
Svar på tråden Fjärde barnet i januari