Fjärde barnet i januari
Här är en till som väntar fjärde barnet. Dock den 22 december.
Efter 3 pojkar (5, 4, 2) ska vi få en liten flicka :)
Ska bli underbart med en till :D
Här är en till som väntar fjärde barnet. Dock den 22 december.
Efter 3 pojkar (5, 4, 2) ska vi få en liten flicka :)
Ska bli underbart med en till :D
Vad snällt av töserna att tänka så :)
Mina ville ju helst inte ha ett syskon till. Men fick dom välja så sa dom pojke. Dock är dom hur glada som helst nu att det är en tjej.
Ska bli jätteroligt :)
Såklart en liten besvikelse att du inte kunde åka karuseller med dom. Men det tycker dom nog va värt det sen när bebisen kommer :)
När ska ni på ul?
Hade också tyckt det vatt roligt om barnen fått följa med och uppleva. Men tyvärr :(
Jag har aldrig haft sammandragningar förens dagen då förlossningen startar. Iallafall inget jag uppmärksammat. Däremot har jag redan börjat känna av problem med fogarna :(
Hade fruktansvärd foglossning med nr 3 och tyvärr verkar det komma nu igen.
Underbart :D grattis!!
Idag hoppar vi in i vecka 25 :) tiden går så fort! Hur mår ni alla? Själv kämpar jag på och hoppas att foglossningen inte blir värre. Vill kunna jobba i 3 månader till som planerat.
Går in i v.29 idag. Tredje och sista trimestern påbörjad :)
Hur mår ni alla?
Vad roligt att du nämner Ullared. Var där i sönd-månd och shoppade loss ordentligt :)
Min plan var också 2 månader till. Men mycket sammandragningar och ryggvärk gör nog så att det blir max 1 månad.
Har dessutom fått sålt vår lägenhet, så mycket packning står på schemat nu också. Så lite ledighet innan storken anländer hade inte varit fel. :)
Känner igen mig i din beskrivning. Fogarna smärtar som bara den :(
Men är i vecka 36 nu och det känns som att nedräkningen snart kan börja :)
Vi har också allt klart, förutom vaggan som ska hämtas hem. Åhh som vi längtar :D
Hur är det med er alla? Någon som fått än? Själv är jag idag inne på min 7e dag över tiden :(
Vi alla börjar bli otåliga och nyfikna på lillasyster.
Den 30/12 kom vår efterlängtade tjej ut. :)
4235g 53cm :)
Tack så mycket :)
Det drog ut 8 dagar över tiden. Men åhhh vad det va värt väntan :)
Nu är bebis här med gick över 2 dagar hon är född den 5 januari 50cm och 3465g va inne på förlossningen 21:15 och va öppen 3 cm hon är född 00:58. :)