Inlägg från: Bettanspettan |Visa alla inlägg
  • Bettanspettan

Fjärde barnet i januari

Jag väntar också mitt fjärde barn i januari. Går  in i v 18 imorgon, RUL om en vecka.
    Jag har gjort glukosbelastning två ggr tidigare och det är ju inget vidare.

Innan har jag bara pojkar, dom är 6, 12 och 15. Min sambo har också en pojke som är 8. Så vi hoppas verkligen på en flicka nu. Om det går att se på RUL så vill vi veta.

• Bettanspettan
    MinnasL skrev 2014-08-20 21:19:19 följande:
    Nästa vecka på tisdag :) Ska bli kul. Fick ju se en liten glimt när vi gjorde FVP men vid ul får man ju se mer tydligare. Skulle vilja att tjejerna fick följa med men här får barn inte det.

Har ni mycket sammandragningar. Har mycket på kvällarna minns inte att det började så här tidigt så jag var tvungen att läsa och det var tydligen normalt och att man känner det tydligare om man varit gravid tidigare.
    Jag har sammandragningar varje dag och har haft sen v 15-16. Särskilt efter att jag kissat och efter sex. Det är tydligen vanligare ju fler barn man fött..
  • Bettanspettan

Jag är i v 24 och ska till Mvc idag.
    Har känt mig väldigt trött men blev lite bättre när jag började med Blutsaft. Foglossningen är en Bitch, har bälte och tens-apparat. Hoppas kunna jobba två mån till men börjar tvivla...
    På lördag ska jag bebis shoppa i Ullared

• Bettanspettan

Hur går det för alla?

Jag är i v 31 nu och jobbar min sista vecka nästa vecka. Sen går jag på graviditetspenning.

Har mer och mer sammandragningar som även gör ont med molande mensvärk typ.

Allt är fixat inför bebis kommer, bara väntan kvar :)

• Bettanspettan
    Sauii skrev 2015-01-02 10:21:26 följande:

Den 30/12 kom vår efterlängtade tjej ut. :)

4235g 53cm :)

Grattis!
Svar på tråden Fjärde barnet i januari