• Laliath

lendo-Forex

Hejsan! Hoppas någon kan hjälpa mig. Ansökte precis om ett lån hos Forex via lendo. En del för att lösa tidigare lån men inte hela lånet. Det jag undrar är om Forex betalar av mina lån? Eller får jag allt jag ansökte om 110000 för att betala dem själva?

Tack på förhand

Illegitimi non carborundum
  • Svar på tråden lendo-Forex
  • Nyfikna72

Har du skrivit i ansökan att syftet är att lösa gamla lån så lär de med all säkerhet vilja lösa lånen istället för att betala ut pengarna.

Har du inte skrivit det utan det bara är konsumtion så lär de ju kalkylera med att du klarar av att betala både dina gamla lån och det nya så då är ju chansen lika stor att de anser att det blir för mycket och du får avslag.

• Laliath

Det är godkänt men hur tar dom reda på vilka lån jag har? Lånade 50.000 för lån och 60.000 övrigt.

• Nyfikna72

De får ju naturligtvis uppgifterna av dig.............men har de inte begärt in dylika uppgifter så anser de väl att du får klara av att lösa det själv.

• Patricpatric
    Som en professionell på marknadshandel har det aldrig varit en utmaning för mig att handla och jag har också erfarenhet av valutamarknaden. Jag har handlat det senaste decenniet och fått stor erfarenhet och pengar. Handel har blivit min huvudsakliga inkomst och jag anser mig välinformerad och skicklig när det gäller valutamarknaden. Jag har provat ett antal webbplatser och stött på många som var opålitliga eller bara inriktade på att ta pengar från medlemmarna. Efter registrering var det ofta dolda avgifter, lovade rabatter och bonusar har aldrig lagts till mitt konto och ofta var det inte ett alternativ att ta ut pengar.
    Som någon som spelar stort har jag mycket att förlora också. Så mitt huvudsakliga mål var att hitta en säker och pålitlig webbplats som jag skulle kunna använda och det skulle kunna ersätta de andra webbplatser jag använde vid den tiden. Det tog mycket tid att logga in på alla olika webbplatser jag använde för handel och kontrollera och konsolidera mina saldon. Jag letade efter ett enda alternativ för Forex handel som hade alla fördelar med de flera webbplatser jag använde och mindre av nackdelarna.
    När jag hittade FXGM var min första uppgift att se till att webbplatsen erbjöd alla funktioner jag var van vid och lite mer. Jag började utforska webbplatsen och bekanta mig med möjligheterna. Jag tittade på de tillgängliga handelsplattformarna och bonusmöjligheterna.
    Jag kunde välja mellan två användarvänliga och innovativa plattformar. PROfit är en lättanvänd plattform och MetaTrader 4 en plattform som innehåller alla de verktyg och funktioner som jag behöver som erfaren handlare. Detta är en sofistikerad handelsplattform som uppfyller alla mina behov. Det är i princip branschstandarden vid denna tidpunkt när det gäller valutahandel. Med sin stora charting potential, förmågan att ladda massor av instrument och vara väldigt krävande på hårdvaran och MQL kodningsmiljö, har det fått ett gott rykte. Den mest unika saken är förmodligen den ovannämnda MQL-marknaden ? en online-butik oberoende av mäklare (vilket är bra, eftersom många mäklare erbjuder denna plattform) där du kan se, testa och köpa anpassade tekniska indikatorer och automatiserade handelssystem. Inget behov av att fortsätta logga in på alla olika webbplatser som jag brukade göra. Webbplatsen erbjuder möjligheter till online-handel med valutor, råvaror, index, osv.. FXGM erbjuder maximal hävstång på 1: 200, med det extra villkoret måste du vara en erfaren handlare (annars är det 1: 100). Båda dessa erbjudanden kommer att tillgodose behoven hos en seriös näringsidkare som jag.
    Sammantaget skulle jag rekommendera den här sidan för alla som är intresserade av att handla online. Även nybörjare kan lära sig att använda det enkelt, men som en erfaren handlare hittar jag också alla de alternativ jag behöver för att bedriva mer komplicerad verksamhet.
Svar på tråden lendo-Forex