Friskola för att slippa invandre
Skulle vilja hitta en skola där man slapp barn till inskränkta idioter. Var kan man hitta en sån?
Skulle vilja hitta en skola där man slapp barn till inskränkta idioter. Var kan man hitta en sån?
Citerade fel inlägg. Det var CarinaL26s inlägg som skulle citeras.
Jag skrev att Islamister ofta är sämre i skolan kontra judar som tillämpar en läsande religion.
Därför blir min kommentar raderad. Härligt.
Realist 14: Det är inget nytt att folk som av olika anledningar är missnöjda med sina liv letar efter syndabockar. Men att klumpa ihop personer med invandrarbakgrund och påstå att de per automatik skapar en dålig studiemiljö för etniskt helsvenska barn är inget annat än obildat. Jag blir än mer övertygad om att det är så, när jag följer trådar av denna typ. Det är extremt låg nivå på en hel del argument och enda ljuspunkten är att våra egna (helt igenom osvenska) barn slipper att gå i skola med barn till (heltigenom) svenska svenskar som kläcker ur sig dumheter på riktigt usel svenska.
Som sagt, det är inte det etniska ursprunget som styr betygssnitten utan föräldrarnas utbildningsnivå och inkomst. Men fine, om ni vill stirra er blinda på enbart etnicitet så får ni väl inse sambandet den hårda vägen.