Frågelåda Photoshop 2
Hur installerar jag FONTER? Har laddat ner, sparat i Windows och fonter..men dom finns inte där??
Hur installerar jag FONTER? Har laddat ner, sparat i Windows och fonter..men dom finns inte där??
nej det har jag testat men inte finns dom där iallafall..ursäkta men vad menas me uppackade? Hur vet jag om dom är det?
Jag gör på samma sätt som jag gör då jag laddar ner penslar..fast nu går jag in på Windoms C:, WINDOWS och Fonts..är det rätt eller fel?
suck, suck..förstår inte varför det inte funkar..
Jag har redan det där zip...
snabb fråga, kanske jag inte alls hade det där..testade ladda ner WinZip nu..men spelar det någon roll var jag sparar den?
ok, nu har jag installerat det iallafall..ska dom automatikst komma in i photoshop eller måste man öppna nåt där?
Jag hittar texten som jag laddade ner..på Fonter..är de därifrån jag ska dubbleklicka för isåfall så kommer det bara upp hur texten ser ut och så finns det två knappar "done" och "print"...om du undrar så Neee jag är ingen dataexpert
NE det gick pust, jag tänkte nästan ge upp hoppet...får se nu om jag glömt bort hur jag gjorde! tack, tack för hjälpen Mi na
vad är Actions på svenska?
måste man läsa in det på nåt sätt eller var hamnar dom i ps?
äh jag kan inte, kan man ladda ner actions till elements?
ok,tack ändå
hejhej..jag igen!
Det är en sak jag funderar på ang. penslar..
När man använder en pensel så ser den ju väldigt "platt" ut..går det inte att göra så det ser mer "levande" ut?
Och sen undrar jag om man kan vrida på en pensel?