Frågelåda Photoshop 2
vad heter characyer map på svenska? jag hittar den inte :-S
vad heter characyer map på svenska? jag hittar den inte :-S
teckenuppsättning, heter det på svenska.. tack snusfia
jupp, i found it, däremot laddade jag hem lite nya fonter, och nu vete gudarna hur jag ska "adda" dem.. det står säkerligen någonstans i nån gammal dammig tråd, men just nu är mitt huvud alltför fullt av var (läs snor ), för att jag ska orka bläddra igenom hela sjabraket.. nån.. vänlig??
du är en riktig klippa, snusfia!
ett JÄTTETACK!!!
alltså.. jag är förvirrad.. i vanlig ordning.
men jag vladdade hem en massa nya "brushes", och nu vet jag inte hur jag ska "adda" dem till listan.. hjäääääälp!
jag har testat med load. det är nog den du menar, men de hamnar fel.(har kommit liiite längre sedan mitt desperata rop på hjälp).. tidigare har jag ju gjort egna "mappar" på nåt vis. nu hamnar de under någonting annat.. om jag t ex har valt shattered glass och försöker "loada" de nya penslarna, hamnar allt därunder.. och sedan när jag byter till någon annan pensel, så försvinner de igen.. jag vet inte om jag gör mig förstådd alls här.. men jag hoppas det
en snabb fråga.. hur vänder man på penseln?
muminmy, du är en "lifesaver". tack så himla massor!
fast... jag hittar inte riktigt.. jag vill kunna spegelvända den..
jag håller alltså på med hår och vill kunna göra samma slags hår på båda sidorna av huvudet.. :-S
jo, det tänkte jag också när jag såg muminmys bild.. men problemet är att jag inte hittar den där den ska vara *skamsen*
ahh.. jag har 7.0..
någon annan som vet?? pliiis?
ingenting fungerar... snälla rara.. är det ingen som vet hur man spegelvänder en pensel?
jag har t ex en ögonpensel och vill ha två likadana ögon, men åt varsitt håll..
ja, ni hajjar va?
pliiis hjälp!
men hur vänder jag på det? det är frågan... eller menar du hela bilden??
jaaa, nu har jag det. tack, tack, tack, TACK!!!
ehum... hur återställer man verktygen.. det knasar för mig
ahh.. du menade sååå
ja, man är ju inte särskilt insatt ännu.
TACK du!
alltså.. jag får inte till det där C:et genom att hålla nere alt och 0169.. vad är det för feeeel?