Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Förbannad på kompisen efter bröllopet!

Haha!

Hon borde ha slängt ut er med pizzan och raderat ditt nummer.

• Anonym (H)
    Anonym (Fy fan!!) skrev 2014-08-17 13:38:07 följande:

Vad menar ni?? Inte fan kan man bjuda in 8-åringar och tro att dem ska äta skaldjurssoppa??? Eller tycka att dem ska gå hungriga hela kvällen!

Då stannar han eller ni hemma. Man äter vad som serveras eller får man gå hungrig.
  • Anonym (H)

Gå till Expressen och gnäll att ni är KRÄNKTA då.

• Anonym (H)
    Scoops skrev 2014-08-17 13:51:11 följande:

Hah, ironin här. Ni tänkte ju bara "oss, oss, oss" hela tiden ;) Jag hade slängt ut er, ni bryter ganska grovt mot alla etikettsregler som finns ju. Jättejobbigt med sådana människor i sin umgängeskrets!

Att han "inte tycker om" är en klen ursäkt. Det är ju inte som att han svälter under EN kväll, för om han svalt hade han ju åtminstonde ätit det som bjuds...

• Anonym (H)
    Scoops skrev 2014-08-17 13:51:11 följande:

Hah, ironin här. Ni tänkte ju bara "oss, oss, oss" hela tiden ;) Jag hade slängt ut er, ni bryter ganska grovt mot alla etikettsregler som finns ju. Jättejobbigt med sådana människor i sin umgängeskrets!

Att han "inte tycker om" är en klen ursäkt. Det är ju inte som att han svälter under EN kväll, för om han svalt hade han ju åtminstonde ätit det som bjuds...

• Anonym (H)

8 år? Är prinsen inte 96 månader gammal?

• Anonym (H)

Synd att de inte mosade pizzan i ditt hår TS.

Sök hjälp , du lär ha någon form av personlighetsstörning.

Kanske narcissistisk personlighetsstörning.

Får du hjälp kan du kanske fungera i samhället.

• Anonym (H)

Det är möjligt , men det finns folk som beter sig på det sättet.

Jag känner en som hade ett barnfritt bröllop och ett par tog med sitt barn.

De blev hemskickade hela familjen. ;)

Anonym (Troll) skrev 2014-08-17 14:39:53 följande:

suck detta är ju UPPENBARLIGEN en tråd skapad för att väcka reaktioner. Mao inte på riktigt.

• Anonym (H)
    Anonym (Förundrad) skrev 2014-08-17 15:21:52 följande:

om du nu är så nedvärderande mot maten som serverades så är min fråga: Åt du själv av maten?

Nej, gubben tog med en Happy Meal till TS.
  • Anonym (H)
    smulpaj01 skrev 2014-08-17 15:44:54 följande:

Varför kallar du din ouppfostrade unge för "prinsen" ?

Lär ungen ÄTA den mat som bjuds så slipper ni såna här problem i fortsättningen - dvs om ni ens blir inbjudna på något igen

• Anonym (H)

Hoppas TS bytte inte blöja på prisen på bordet i alla fall.

• Anonym (H)
    Anonym (Ja och nej) skrev 2014-08-17 17:45:39 följande:

Jag tycker du gjorde rätt i att skaffa mat till ditt barn som han äter.

det blir inge bra med barn som är tjuriga på bröllop, det förstör för så himla många.

MEN SNÄLLA MÄNNISKA.. SLUTA kalla dig son för prinsen!!!!

Bara där slår många varningsklockor.

Inte ok!

Gubben kunde ha tagit med prinsen till pizzerian. Då slipper gästerna pizzalukten och ungen får mat.
  • Anonym (H)
    Michelle 341 skrev 2014-08-17 22:49:10 följande:

Haha! Precis vad som händer om man bjuder i WT på fint bröllop...

Nä klart din lille son inte kan äta sådana konstigheter som soppa och riktigt kött. Allt utom nuggets, pommes och pizza är sådant som sådana där konstiga, arbetande, skattebetalande människor äter.

Du gav väl också fan i att stryka skjortan och tog foppatofflorna dagen till ära och så kläckte du ur dig att bruden är äckligt anorexiasmal som inte har storlek 46 som "riktiga kvinnor" bör ha. Du lät väl din son få "springa av sig" bland gästerna också och stod först i kön till den öppna baren ;)

Fy fan.

• Anonym (H)
    Anonym (förstår ts) skrev 2014-08-19 09:25:26 följande:

Jag förstår ts till fullo att där hon bor så äter man inte sånt! Man äter väl kottar och bark där under stenen i skogen?

Och småkryp.
Svar på tråden Förbannad på kompisen efter bröllopet!