Inlägg från: Wadrur |Visa alla inlägg
  • Wadrur

Oavsett om TS är ett troll eller inte, så är det så att skönhet ligger i betraktarens ögon. Jag har en sån otroligt ful kompis (i samhällets ögon) , så fantastiskt ful att man inte kan förstå graden av det hela. Men efter att jag lärt känna henne, sett alla hennes sidor, sett hennes ömsinthet, engagemang, hennes fina, rena inre, så förstod jag vilken fin människa hon egentligen är. Så nu är hon inte alls ful i mina ögon, hon är så jäkla vacker, för hennes inre skiner igenom. Det hoppas jag att alla s.k "fula" människor får uppleva. Hon är en av mina bästa vänner, och hon blir bara vackrare för varje gång jag träffar henne  <3

• Wadrur
    Lady Godiva skrev 2014-08-20 17:24:22 följande:

Och ett tredje: Om du prompt ska trolla, så se till att du vet lite fakta kring det du tänker trolla om. Att hävda att man fått adoptera vid 20 års ålder, från ett svenskt barnhem, är dubbelfel. Man får inte adoptera när man är under 25, det görs inga undantag från den regeln om man inte adopterar maka/makes barn. Och som jag berättat finns det inga barnhem i Sverige som  man kan leta upp och adoptera barn från.

Som sagt, du är avslöjad och jag råder dig att göra en stillsam sorti. Vidare råder jag dig att aldrig skaffa barn, du är alldeles för ytlig och elak för att kunna erbjuda ett barn en bra uppväxt.

Se där, inte mindre än fyra råd, helt gratis! Det var så lite, så.

*klappklappklapp* !!!!
Svar på tråden adopterade fult barn