Actionhjältar från förr, vem var coolast?
Vilken av dessa herrar tyckte eller tycker ni var den ultimata Actionhjälten?
Vilken av dessa herrar tyckte eller tycker ni var den ultimata Actionhjälten?
Chuck så klart!
En gång kastade han in en handgranat i ett rum och dödade 15 pers. Sen sprängdes den.
Alltså, alla dessa herrar fyller mig med olika grader av avsmak. Steven Seagal allra värst. Hade Bruce Willis funnits med så hade jag röstat på honom, men i brist på Brucan så får det bli... Arnold Schwartzenegger, för brytningens skull.
Arnold, utan tvekan.
Alltså, alla dessa herrar fyller mig med olika grader av avsmak. Steven Seagal allra värst. Hade Bruce Willis funnits med så hade jag röstat på honom, men i brist på Brucan så får det bli... Arnold Schwartzenegger, för brytningens skull.
1.Arnold
2. Mr.Stalone
1.Arnold
2. Mr.Stalone
Som actionhjälte vinner Arnold av dessa. Det för att han kämpar så bra mot Predator.
Stallone gör ju sin bästa roll som Rocky Balboa, men det är ju inte riktigt action.
De andra kan jag inte ens komma på en film de deltagit i men Dolph kan väl få ett plus för att han är utbildad Civilingenjör i kemi med topbetyg rakt genom, om jag kommer ihåg rätt.
Som actionhjälte vinner Arnold av dessa. Det för att han kämpar så bra mot Predator.
Stallone gör ju sin bästa roll som Rocky Balboa, men det är ju inte riktigt action.
De andra kan jag inte ens komma på en film de deltagit i men Dolph kan väl få ett plus för att han är utbildad Civilingenjör i kemi med topbetyg rakt genom, om jag kommer ihåg rätt.
Arnold. Tätt följd av Stallone.
Jag röstar på Arnold för att Terminator ett och två är i mina ögon höjdpunkten av Hollywoods verksamhet. Visst kan man ha invändningar mot honom att han, till skillnad från t. ex. Stallone (kolla på Copland och säg att Sly inte kan skådespela), egentligen inte har någon större skådespelartalang utan åker snålskjuts på kroppen och brytningen. Grejen är den att allting handlar om casting. Casting är filmbranschens mest underskattade yrke.
Också, varför är inte Mickey Rourke med på listan?
.
Också, varför är inte Mickey Rourke med på listan?