Pco och sköldkörteln
Hej jag har PCO och hypo! Två naturliga graviditeter
Hej jag har PCO och hypo! Två naturliga graviditeter
Jaha.... då sitter man här igen, och vet inte hur man ska stå ut med att inte veta!
Fredagen 11/11 fick vi positivt gravtest, det var vår test dag!
Enda symptomen var lite lite molvärk, och lite ömma bröst!
Nu känner jag ingen värk. Brösten är inte ömma längre! Och magen är "dålig"! Som annars är så trög!
I morse när jag skulle sätta progrestoronet så kom gammal crinone ut med införings "grejen" som var något brunfärgad!
Känner mig inte det minsta gravid heller.....
Ska det nu vara så igen att jag har ett till MA? Fick inte vara glad ens en vecka! :(
Jaha.... då sitter man här igen, och vet inte hur man ska stå ut med att inte veta!
Fredagen 11/11 fick vi positivt gravtest, det var vår test dag!
Enda symptomen var lite lite molvärk, och lite ömma bröst!
Nu känner jag ingen värk. Brösten är inte ömma längre! Och magen är "dålig"! Som annars är så trög!
I morse när jag skulle sätta progrestoronet så kom gammal crinone ut med införings "grejen" som var något brunfärgad!
Känner mig inte det minsta gravid heller.....
Ska det nu vara så igen att jag har ett till MA? Fick inte vara glad ens en vecka! :(
Idag fick vi se vår lilla böna!
12 mm lång med fint tickande hjärta!
I måndags fick jag höra lillens hjärtljud för första gången! Efter en tids oro, efter blödning och när dom få symptomen jag haft avtagit så gav det mig ett sådant lugn!
Nu tror jag faktiskt att jag kan börja slappna av och njuta av graviditeten! :)
När man äntligen fick vara glad åt graviditeten vi kämpat för så länge så fick jag idag det värsta beskedet jag någonsin fått!
Jag har elakartad cancer i sköldkörteln!
Allt rasar samman och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare! Så arg på vården som inte kollat upp den tidigare. Men vad hjälper det!
Jag har cancer!!!!!!! :(
När man äntligen fick vara glad åt graviditeten vi kämpat för så länge så fick jag idag det värsta beskedet jag någonsin fått!
Jag har elakartad cancer i sköldkörteln!
Allt rasar samman och jag vet inte hur jag ska ta mig vidare! Så arg på vården som inte kollat upp den tidigare. Men vad hjälper det!
Jag har cancer!!!!!!! :(