Pco och sköldkörteln
Jo man vill ju själv få lyckas med! Fast vi får hoppas på vinterbarn nudå.
Jo man vill ju själv få lyckas med! Fast vi får hoppas på vinterbarn nudå.
Idag har jag börjat spraya! Skönt vara igång. Har fått ställa in medicinapp, för komma ihåg allt. har ju även provera, multivitamin och levaxin.
Åh, hur gick det?
Då har ni ändå tre försök kvar, tänk att ni får ge järnet för att verkligen känna att ni har gjort allt i er makt. Och två blåsor är ju jättehärligt. Hoppas att sexandet går bra i veckan. :)
I vilket län bor ni?
Jag har hört en del gott om Linnékliniken, de ligger i Uppsala.
Konstigt det inte finns för ivf hos er, då ni inte har gemensamma. Men hoppas det nu ska lyckas för dig innan sommaren!!
Månaderna bara går och går...suck. känner inte av några biverkningar ännu iallafall. om 2 veckor är det blodprov... se när jag ska börja med sprutorna!
gör det, vet att SU tar emot från andra län, men via remisser då. dock för långt för er då.
Nja..har väl slarvat en del igen, på ett sätt hade det varit bra att gått viktgruppen känner jag. typiskt nog gick mitt årskort slut för mitt gym/gympa med, så funderat om jag ska fortsätta eller prov något annat, så har dagarna bara försvunnit, märks med en gång att jag inget extra tränar, suck.
så bra du gått ner!
Sahlgrenska i Göteborg. Men borde ju finnas något liknande närmare isåfall. men vi får såklart hoppas ni slipper gå så långt.
såhär står det lite kortfattat:
Västra Götalandregionen erbjuder tre ägguttag vid IVF-behandling. Detta gäller inte om man har gemensamt barn, det vill säga båda parter är föräldrar i juridisk mening. Blir ni remitterade från ett annat län kan andra regler gälla.
Min gyn samarbetar med två olika IVF-kliniker som ligger i olika landsting, en i Uppsala och en i Falun.
Kolla om det finns någon liknande läkare där du bor, någon privat som samarbetar med en ivf-klinik i ett annat landsting. Så kan säkert han eller hon hjälpa er med en remiss. Det är nog så överlag att man behöver ha en läkarremiss för att få det bekostat.
Nä... har man inget gemensamt får Man. Jag har ju barn sen innan, men vi fick.