• Gweny

Pco och sköldkörteln

Ingen aning faktiskt vad som händer annars. Fasar väl att det blir avbrutet och vi får vänta tills efter sommaren. Hade ju varit så typiskt. Ska nu dit imorgon em, så blir nervöst.

Förstår du inte orkar bry dig om dem velar så! 

• Gweny

Vi fick godkänt!
    en glad och munter läkare. Så på tisdag blir det återföring, bara hoppas dem klarar upptining. Dem tinar upp en i taget. har 5 i frysen, nervöst!

• Gweny

Oj vad länge ni får vänta på spermaprov, men samtidigt skönt få lite andningsrum och njuta av sommar och skoj!

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig, så är 4 kvar i frysen. Blir jobbig väntan nu. Hoppas!!

• Gweny
    engsan skrev 2015-06-18 13:50:28 följande:

Hur går det gweny, känner du något? När kan du testa?

Önskar er alla en glad midsommar!

Kram

Det blev inget nu heller. Verkar inte vara meningen. Suck...

Hoppas ni får en härlig midsommar, fast det tråkiga vädret!
  • Gweny

Ja uch är befrövligt att sånt får hända! Vårt ma var i juni förra året, efter det ingenting!! Nu var det ju ändå befruktat och skjuts ända in till livmodern. Ändå inte funkat 2 ggr nu. Jädra skitkropp.

• Gweny

Sandra84>> Hoppas ni kan lyckas nu och slippa börja med IVF, men väldigt bra att den möjligheten finns. Så fascinerande att dem kan använda sån teknik, som sen gör att folk får barn!

engsan>> hmm vad jobbigt att den inte kommer som väntat då? Du känner inga symtom för det kan ha tagit sig då?
    men vet mina cykler blev så konstiga och längre hela tiden.

Nu kommer vi få ta sommaren och bara koppla bort alla besök, hormoner och undersökningar, ska bli lite skönt ändå. sen börjar vi om i Augusti igen med vårat 2a FET.

• Gweny

Inget ännu? Du får uppdatera hur det går.

Måste ju få bli våran tur snart efter allt vi varit igenom!!

• Gweny

Uch så tråkigt! Jo nog bäst inte ta då.

Själv fick jag en 2a blödning och ont i magen i några dgr. Konstigt. Nu är det bara att vänta till Augusti...

Men väldigt skönt med semester iallafall.

• Gweny

Theresan>> så spännande! Vi väntar på uppdatering. Hoppas allt nu går smidigt.

Svar på tråden Pco och sköldkörteln