Theresan skrev 2015-06-05 13:47:32 följande:
Det går bra för mig, jag brukar läsa i tråden och håller tummarna för er. Varje gång jag ser att någon skrivit hoppas jag på positivt besked, vilket jag absolut tror kommer förr eller senare. 
Jag har 27 dagar kvar till BF och det börjar bli lite tungt. Har svårt att sova, vaknade 02 i natt och somnade aldrig om, så idag är jag sjukskriven. Alla ställningar gör ont och jag får ingen ro. Annars har jag mest lite småkrämpor som svullna händer och fötter, nästäppa och så.  
Ser fram emot förlossningen men är fortfarande lite orolig att något ska hända, kommer nog aldrig bli kvitt den där oron. Senaste BM-besöket blev vi skickade till förlossningen, pga ojämna hjärtljud. På förlossningen var allt bra dock, men jag hann ju bli ganska rädd. Alla på förlossningen var väldigt omtänksamma, vi fick ett eget rum, fika och fick prata med både bm och läkare.
Åh inte länge kvar nu då :)
Så härligt och spännande! 
Huh så jobbigt att få höra sånt av bm! Man blir ju så klart jätte rädd! Men ändåbra dom skickar vidare om dom reagerar på något! Kul att höra av dig :)