Gweny skrev 2015-08-07 19:01:11 följande:
Engsan>>>  ja det är verkligen trist att man inte kan få lyckas...  Hoppas nu eran nya utredning går bra och ni kan få en bra planering med nästa steg! Mycket att ta in.   
Jag har börjat med provera igen och sprayar, så går allt som tänkt blir det nog insättning i september. Får hoppas på 3e gången gillt! Får dessvärre mindre hopp för varje gång... 
Har börjat ställa in mig på att vi kanske aldrig kommer lyckas, att vi kan få det bra ändå. Så inte lika ofta jag reagerar eller blir ledsen faktiskt. Men efter varje nytt misslyckande om och om igen, så är det inte på topp direkt. 
Fast denna gång kanske det händer!
Håller tummarna så hårt för er! Vad händer om det inte går nu då? Kommer ni fortsätta med nya försök? 
Min mens kom idag! Jag har bokat in en helg med min dotter till Stockholm om några veckor och vi har planerat att gå på gröna Lund, har lovat henne att åka allt, sist vi var så trodde ju jag att jag var gravid och hittade på ursäkter att jag inte kunde åka och så var det ett MA ! Nu ska vi dit och ge gärnet och ha en super rolig helg! Räknar med en tuff tid efter det, så bara försöka ladda upp för vad som komma skall! 
Hör av dig när det blir dax för insättning och hur det går med allt! Kram och lycka till