Pco och sköldkörteln
Jag vågade inte lita på min, så kändes bra dem "styrde" kroppen.

Jo det är bra. Svullen i fingrar & ben och otymplig. 
Var hos BM igår, hade fått lite högt blodtryck, så måste dit nästa vecka redan. 
Sen hade busungen lagt sig på tvären! Så hoppas h*n vänder sig rätt igen.
Allt är förberett, så nu väntar vi bara.
Helt fantastiskt nog... 
Nu är det ju snart alla ofrivilliga barnlösas dag... 
Tänke på alla som får kämpa, hur många det faktiskt är, både 1a gångs och vi sekundära! Känner sån tacksamhet för vi fick hjälp.

Men orka!!!! Givetvis har ju inte mensen behagat att dyka upp! Borde kommit under helgen men icke det! Så än en gång faller schemat! Vist, den kan ju komma nu i dagarna också, men idag är det 18 sedan äl så börjar misstänka att det kanske inte blev någon äl fast Stickan slog om till glad gubbe!!!! Det är nog bara inte meningen att det ska lyckas för oss! :( nu börjar mitt tålamod och ork vara helt slut.........

Startar med menopur i morgon kväll, ultra nästa vecka tis och fre och sen blir det mest troligt ÄP veckan där på mån eller tis

Skönt det kommer i rullning igen, även om det måste kännas tufft samtidigt. 
Har själv bara 1 månad kvar nu, lite nervöst inför förlossningen.

På måndag blir det ÄP! Godegud låt dem droga ner mig ordentligt så jag slipper den smärtan jag kände sist! Gruvar mig så jag mår illa!!!!!!!!!!!!