Traska skrev 2016-11-30 06:56:44 följande:
Åh va härligt att höra, jag blir så glad för din skull, det är verkligen din tur nu. Klokt med ett ultraljud i v. 12, det är värt de där extra hundralapparna.
Har ni hunnit berätta för några eller sparar ni lite på det?
Åldersskillnader märks mest när alla är små, jag har många år mellan mig och ett par syskon men numer märks det inte så mycket, man hinner i kapp varandra. 
Jag var på RUL igår och det gick bra. Lite läskigt är det för jag känner inte så mycket, med sonen var det fullt ös i magen vid det här laget, men den här gången ligger moderkakan framför bebisen, så jag känner bara lite fladder då och då.  
Skönt att höra att rul gick bra! 
Har ni kollat vad det blir denna gång? 
Alltså alla våra närmaste vet ju om det, vi har berättat när vi skulle göra ivf. Vi behövde ju en del hjälp, tex med hunden när vi åkte bort och flickan vissa gånger i och med att vi har så långt till kliniken och måsta sova borta. Hade vart svårt att vara hemlig. Fast jag hade nog berättat för mamma och syrran ändå. Jag är en sån som behöver prata. Sen är det några på jobbet som vet. Jag har mått så illa och sprungit på toa så mkt så behövt en del hjälp! 
I övrigt väntar vi fram till jul om det går vägen! Jag har också 11 år mellan mig och syrran! 
Håll tummarna för oss nu. Så nervös!