Gweny skrev 2014-10-23 15:03:54 följande:
Mmm verkligen ond cirkel. Förstår ju att han inte kan hjälpa det, men man får ju lite panik då det är så liten stund i månaden man har chansen. Han säger att hans självförtroende är på bott just nu.
Jag sa åt honom att nu är det denna månaden och tar det sig inte, så är det sällskap med läkaren igen och då kanske det blir dags för att testa nåt annat eller kö till IVF, så vi kan lämna det i deras händer så att säga... jaja vi får se.
Jo man förstår ju att dom får det. Jag tycker också det är jobbigt att måsta göra det på beställning men jag klarar av att göra det om vi måste.
När min sambo klagade sist att han får prestationsångest så blev jag ledsen. Jag förklarade åt honom att jag får "stå ut med" mkt (gå ber i vikt, slutat röka, dricker inte, gynundersökningar så många så jag tappat räkningen, åka 26 mil för att träffa läkaren, äta mediciner osv) att jag tycker "måsta" ha sex inte är så mkt han behöver göra. Men det leder kanske till ännu mer press!
Nu sist fick vi ju till det så bra oxå så tråkigt att det inte verkar gått vägen. Å andra sidan har jah ju inte fått mens heller men känns att det är kört.