Pco och sköldkörteln
Orättvist!
I september 2014 hade vi haft första bf. Andra bf skulle blivit nu i mars. Hade vart nästa framme nu. Usch!!! Måste sluta tänka så men svårt att låta bli.
Orättvist!
I september 2014 hade vi haft första bf. Andra bf skulle blivit nu i mars. Hade vart nästa framme nu. Usch!!! Måste sluta tänka så men svårt att låta bli.
Ja uch inte kul med "måste-sex' efter all denna tid. Slitit mycket på oss med. På ett sätt skönt att vänta på ivf, kan vi försöka, utan att vi styr över det.
Jo är kanske så.
kommer tacka ja, oavsett grupp så är det ju en bra grej det leder till. är man i viktgruppen blir det stöd från dietist och kurator, lär behövas. känns som en möjlighet och nåt att göra istället för vänta i flera månader till.
Åh så spännande!
Jag hade tackat ja. Beroende på hur mkt det påverkar arbetet förstås. Måste man vara borta från jobbet mkt eller gör man tex viktminskningsprogrammet hemmifrån osv?
Så spännande. Intressant framförallt och vilken möjlighet att få hjälp på flera sätt. =)
Vill åxå......=)
Tror dem ändrat nu, så from januari får alla 3 försök. Dem som har gratis vill säga.
Vi ska ju få det. Väntetider varierar i landet, men ofta längre än på privata. Om man betalar går det att få rabatt om man köper 3-pack försök.
Mycket att lära sig. Jag är dock sån som läser på innan det ens var aktuellt. Så har lite koll. På onsdag nästa ska vi dit, få reda påvilken grupp. Om vi hamnar i ivf-gruppen, kommet det sättas igång snabbt... beroende på vart i cykeln jag är. Spännande faktiskt. Sambon måste även lämna spermaprov då. (Han gjorde det förra året hos våran läkare här) då var det bra iallafall.
Engsan>> kan ju vara värt prova där om billigare och närmare. Finland åker många till som behöver hjälp och det behövs lite extraresurser vad jag läst andra.
Idag kom menshelvetet! 4 pergokurer och ingenting.... suck!
Vad segt, önskar er verkligen att få lyckas. Vet ju precis vad det är ni går igenom. Usch vad orättvist livet är.
Dem jag träffat säger högst 2,5, gärna 2 för oss med problem. hade högt värde när jag fick börja med levaxin. Sen gick det ner snabbt till bra värde.
Nu bär det strax iväg till Sahlgrenska, nervöst. Sambon är mer än mig, ska lämna nytt simmarprov.
Får se vilken grupp vi hamnar i.