• Anonym (**)

Bajsa på sig som vuxen

Tänkte fråga om någon här har bajsat på sig som vuxen?

Själv så har jag gjort det några gånger som vuxen vilket ju känns rätt så pinsamt.

• Svar på tråden Bajsa på sig som vuxen
  • SatanLendMeADollar

Ja då.

Var gasig i magen. Släppte massa smygare på väg till bussen. Hoppas på bussen som är smockfull. Står upp och känner det trycker på igen. Pressar på lite och försöker se oberörd ut. Kändes precis som en fis, fast sen rann den ner för benen Skäms

• Anonym (**)
    SatanLendMeADollar skrev 2014-08-18 23:02:49 följande:

Ja då.

Var gasig i magen. Släppte massa smygare på väg till bussen. Hoppas på bussen som är smockfull. Står upp och känner det trycker på igen. Pressar på lite och försöker se oberörd ut. Kändes precis som en fis, fast sen rann den ner för benen

Var det någon som märkte något?
  • Anonym (Shart)

Ja, har hänt vid kraftig diarre. Inte så att man skiter ner sig helt, men det finns ju en anledning till att man inte ens ska försöka sig på att fjärta vid kraftig diarre.

Inget skämmigt, det är ingen som vart i närheten eller måste få reda på det.

• Anonym (**)
    Anonym (Shart) skrev 2014-08-18 23:09:10 följande:

Ja, har hänt vid kraftig diarre. Inte så att man skiter ner sig helt, men det finns ju en anledning till att man inte ens ska försöka sig på att fjärta vid kraftig diarre.

Inget skämmigt, det är ingen som vart i närheten eller måste få reda på det.

Att försöka sig på att fjärta vid kraftig diarré är inte att rekommendera.
  • SatanLendMeADollar
    Anonym (**) skrev 2014-08-18 23:08:51 följande:
    Var det någon som märkte något?
    Ja förmodligen för jag skrek "STANNA BUSSEN" och klev av.
  • Anonym (J)

Kände mig inte konstig på något sätt och skulle bara släppa lite väder. Grejen var bara att det inte var väder utan istället kände jag hur något kom ut! Ah! Vaggade försiktigt till toan, tack och lov för trosskydd. Var inte mycket och inget på klädesplagg. Men ändå!

Stod och pratade med karln i mobilen då det hände så ja, han har gett några gliringar.

Lustigt att jag inget märkt tidigare som typ magont för när jag sen satt mig på toan var det som vatten. Sen var det inget mer efter det. Skyller det på nya medicinen jag tar.

• Anonym (**)
    Anonym (J) skrev 2014-08-18 23:20:35 följande:

Kände mig inte konstig på något sätt och skulle bara släppa lite väder. Grejen var bara att det inte var väder utan istället kände jag hur något kom ut! Ah! Vaggade försiktigt till toan, tack och lov för trosskydd. Var inte mycket och inget på klädesplagg. Men ändå!

Stod och pratade med karln i mobilen då det hände så ja, han har gett några gliringar.

Lustigt att jag inget märkt tidigare som typ magont för när jag sen satt mig på toan var det som vatten. Sen var det inget mer efter det. Skyller det på nya medicinen jag tar.

• Anonym (**)

Det finns många historier på nätet om vuxna personer som har bajsat på sig under pinsamma förhållanden.

• Anonym (L)
    Anonym (**) skrev 2014-08-18 23:31:52 följande:

Det finns många historier på nätet om vuxna personer som har bajsat på sig under pinsamma förhållanden.

Ja, ja! Och detta tänder du på!!
Svar på tråden Bajsa på sig som vuxen