Bajsa på sig som vuxen
Tänkte fråga om någon här har bajsat på sig som vuxen?
Själv så har jag gjort det några gånger som vuxen vilket ju känns rätt så pinsamt.
Själv så har jag gjort det några gånger som vuxen vilket ju känns rätt så pinsamt.
Ja, ja! Och detta tänder du på!!
Annars vill man inte läsa och höra om andras historier!
Ja tyvärr, för några veckor sedan. Jag svimmade av på tåget, märkte dock inte vad som hade hänt när jag vaknade igen. Jag ville bara till jobbet. De övertalade mig åka till sjukhuset. Det var inget fel egentligen, hade bara tagit en medicin utan frukost och just med den medicinen fick man inte göra så. Jag var också chockad över att jag inte ens märkte det först. Men det var väl för att det var så varmt. På sjukhuset förklarade de att man kan kissa eller bajsa på sig om man svimmar. Man har inte kontroll då.
Har du inga läxor att göra istället för att bumpa alla familjelivs gamla trådar om bajs?
En gång när jag var magsjuk. Då kände jag inte ens att jag bajsade på mig
Åt ostron på en fin svindyr restaurang i New York innan jag skulle ta planet hem.
Blev magsjuk på planet och sprang på toan hela tiden.
Sket ner mig lite när jag var på väg till toan för tredje gången.
Det var ett helvete.
Tvättade så gott det gick på toan och fyllde byxbaken med servetter.
Skämdes och vågade inte kliva upp så att folk skulle se när det var dags för fjärde gången så satt kvar så länge jag bara kunde. Blev till slut akut och var nära på att det blev en olycka igen.
Har inte och kommer inte att äta ostron igen.
Har tack och lov aldrig skitit på mig i vuxen ålder men det har hänt några gånger att jag kissat ner mig. Händer det vid fel tillfälle på fel plats kan det också vara ganska ångestframkallande.