Inlägg från: Anonym (Knark) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knark)

Avtändning... Heroin. långt.

Äh, sitta och skriva sånt här trams på ett forum. Riktiga knarkare är knappast uppkopplade på nätet och den stulna datorn är sedan länge såld, och pengarna har gått åt knarket. Ryck upp dig!!!

• Anonym (Knark)
    Carnitas skrev 2014-09-04 20:03:51 följande:

Haha, gå till flashback, där sitter det hundratals och öser sig i droger och är uppkopplade mest hela tiden.

Jag tror du bara tror, att alla missbrukare sitter i någon trappuppgång och skjuter heroin.

Inte alls vad jag tror, jag tror att majoriteten hobby knarkare som söker uppmärksamhet gör det så här. Sitta på nätet och prata om antändning, om du fattar hur löjligt det låter. Det finns dom som är "riktigt" sjuka och är dom knappast uppkopplade på Flashback eller här på FL.
  • Anonym (Knark)
    Carnitas skrev 2014-09-04 22:31:26 följande:

Här som flashback, diskuteraas det om avtändningar.

Vanligare på flashback.

Men familjeliv tillhör snittbefolkning och vill diskutera sina problem.

Detta sker varken du vill eller ej.

Sen tycker jag inte en diskussion om avtändning är det minsta löjlig.

Tvärtom så tycker jag det är mycket allvarligt, och ska hanteras därefter.

Sen sittar inte alla som är missbrukare här eller på flashback, och detta vet du om.

Vi vet alla att en del är hemlösa och begår brott för kunna upprätthålla sin konsumtion.

Andra har jätte gott ställt och har noll problem med pengar, och allt där emellan.

Någon med en duktig antändning sitter inte vid datorn och koncentrerar sig, man är SJUK och bryr sig varken om åsikter eller vad som försegår i världen utanför "varken du vill eller ej".

Det är wannabe knarkare som sitter här och fiskar sympatier och vill verka häftiga eller något. Det hade du vetat om du i det verkliga livet hade varit eller stött på en knarkare.
  • Anonym (Knark)
    Anonym (Visst) skrev 2014-09-05 06:57:16 följande:

Eller hur. Tända av på heroin är vidrigt. Det går inte att gnälla vid datorn lixom.

Precis, tycker inlägget är skittöntigt.
  • Anonym (Knark)
    Carnitas skrev 2014-09-05 15:39:22 följande:
    Finns olika nivåer av avtändning, så visst kan man sitta framför datorn.
    Vi pratar om avtändning på HEROIN och du sitter inte framför datorn på en sådan. Du vet ju inte ens vad du pratar om.
  • Anonym (Knark)
    Carnitas skrev 2014-09-05 15:45:39 följande:

Och har du tagit 1mg, så är du så sjuk att du inte kan sitta framför datorn

1Mg, fattar du hur löjlig du låter?
  • Anonym (Knark)
    Carnitas skrev 2014-09-05 16:05:24 följande:

Det var medvetet, då det du sa var löjligt.

Om att man alltid fick AT som gjorde man aldrig kunde sitta framför datorn.

Anonym (Knark) skrev 2014-09-05 15:55:59 följande:
    Vi pratar om avtändning på HEROIN och du sitter inte framför datorn på en sådan. Du vet ju inte ens vad du pratar om.

Inga som helst problem, då AT beroende av dosens storlek, hur ofta och hur länge.
    Det är 101 farmakologi, och inget som helst kontroversiellt.

Jag börjar ana en agenda av dig, än hänge dig till fakta.

Det måste vara väldigt lätta droger du sitter och fantiserar om, inte heroin. 
Svar på tråden Avtändning... Heroin. långt.