Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Jag förlorade alla mina barn

Rubriken säger det mesta, frågor?

• Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn
  • Anonym (-)
    Korpen skrev 2014-08-19 21:23:08 följande:

Hur har du förlorat dom? Vårdnadstvist?

Yes, det stämmer.
  • Anonym (-)
    Anonym (trasdockan) skrev 2014-08-19 21:24:15 följande:

Hur då förlorade?

Är de omhändertagna av myndigheterna, har du förlorat barn snart efter att de är födda eller sörjer du dina missfall?

De blev omhändertagna av myndigheterna pga falska uppgifter
  • Anonym (-)
    MxMeNow skrev 2014-08-19 21:27:41 följande:

Hur ska,du ha det? Vårdnadstvist eller myndighet?

Vårdnadstvist, som ledde till att myndigheterna omhändertog.
  • Anonym (-)
    LillaVanilla skrev 2014-08-19 21:31:16 följande:

Är du man eller kvinna? Var är barnens andra förälder? Vad handlade tvisten om?

Jag är kvinna och var narkoman i min ungdom. Han ville ha ensam vårdnad eftersom han påstod att jag är missbrukare (vilket jag inte är). Då fick han ensam vårdnad, fram tills polisen tog honom med narkotika i kroppen. Detta ledde till att mina barn blev omhändertagna av myndigheterna, när de lika gärna kunde bott hos mig!
  • Anonym (-)
    LillaVanilla skrev 2014-08-19 21:58:30 följande:

Usch så hemskt. Så du är ren idag? Och har varit det sen du fick barn? Kan du inte överklaga? Hur längesen var det sen du förlorade dem?

Jag har varit ren i 20 år, och mina barn är 5 och 6 så ja. Jag har överklagat, det var ett år sedan jag förlorade dem. Har kontaktförbud.
  • Anonym (-)
    Anonym (usch) skrev 2014-08-19 22:10:37 följande:
    Det låter hemskt.

Men är det inte ganska enkelt att visa att man är drogfri? Regelbundna blodprov? Har du möjligtvis annan problematik? Psykisk ohälsa?

Varför har du förresten kontaktförbud? Och förmodligen inget umgänge då heller? Har pappan umgänge med barnen?
    Jag är sjukskriven sen 2 år tillbaks pga psykisk ohälsa. Jag tar regelbundna blodprov. Jag har kontaktförbud för att jag är en osäkerhet för mina barn enligt deras omdöme.
    Deras pappa är i fängelse.
  • Anonym (-)
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-19 22:25:37 följande:
    Då är det ju pga din psykiska ohälsa du inte får träffa dina barn och inte för att barnens pappa påstått att du missbrukar.
    Jag har bulimi och självskadarbeteende, inget skada barn beteende
  • Anonym (-)
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-19 22:29:32 följande:
    Det räcker för att det inte ska vara en bra miljö för barn.
    utveckla
  • Anonym (-)
    Anonym (usch) skrev 2014-08-19 22:31:45 följande:
    Ett självskadebeteende är bara ett symptom på underliggande djupare problematik.

Jag misstänker att du inte är fullt förmögen att ta hand om dina barn just nu.

Vad tror du själv?
    Den snällaste, ödmjukaste och mest barnkära (barn älskar henne, och vise versa) jag känner är alkolist, narkoman och skadar sig själv. Jag tycker inte att man är en dålig människa pga det.
  • Anonym (-)
    Anonym (anonym) skrev 2014-08-19 22:36:31 följande:
    Den personen har ensam hand om sina små barn trots att hon är alkoholist, narkoman och skadar sig själv?
    hon har inte barn
Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn