Jag förlorade alla mina barn
mitt ex påstod här med att jag skulle gå på droger för att få ensam vårdnad, (jag har aldrig haft nån drogproblematik dock) Hursomhelst så finns det nåt som heter hårtest, ett hårtest sträcker sig flera månader bakåt i tiden och då kan de se om du tagit nåt den senaste tiden (inkl alkohol) Be att få göra ett sådant!
(jag har ensam vårdnad)
& jag skulle tippa på att din psykiska ohälsa är det som lett till detta beslut. De påverkar dina barn oavsett vad du tror och att du inte heller förstår att det gör det visar också på att du kanske inte är så mogen/redo att ha hand om barnen.
Går du på någon KBT/DBT har andra samtalskontakter eller någon medicin?
Ditt kontaktförbud, ja alltså lagen fungerar halvt för det där än så det kan lika gärna vara en missbedömning som myndigheten inte vill erkänna. Hur långt har du? 6 mån ? 1 år?
PÅ ett vis kan det vara bra för barnen att få slappna av om de vart en lite omtumlande period, att få lugn i bilden och att mamman eller pappan inte stör vilket kan vara svårt då man vill vara nära sitt allt. Men försök att ha is i magen och låt stormen blåsa över.