Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Jag förlorade alla mina barn

Tidigare har jag varit som de flesta i den här tråden lite hård mot folk i TS situation, tyckt att de ljuger säker för alla fattar ju att det krävs mer för att någon ska bli av med sina barn.
    Men ärligt tänk om TS verkligen sitter där och tror/tycker att hon är en bra förälder, spelar sanningen egentligen så stor roll då? Här är en människa som har förlorat det bästa hon har och har uppenbarligen inte fått hjälp nog att förstå varför och få chansen att få bearbeta det som har hänt.
    Hon kanske startade den här tråden som ett sätt att få komma igenom det här fruktansvärda som trotts allt har drabbat henne, kanske inte riktigt har koll på hur man skriver trådar och gör en sån här och blir sen ned trackad av oss på familjeliv, hade kanske kunnat få fram våra budskap på ett mer humant sätt va
    Tänk på sorgen och tänk om det va ni som satt där och inte förstod, även om ni borde göra det så borde ni bli behandlade med bommulsvantar och massor av respekt, er sorg blir inte minde bara för att ni har fel.

• vampyria2
    Anonym (Dålig mamma) skrev 2014-08-22 18:46:51 följande:
    Jag kommer aldrig att stötta någon som jag faktiskt inte tror är en bra förälder. Det är upptill sådana som dig att sitta och gulla med dåliga föräldrar och säga "du är den bästa mamman för DITT barn". Du får gärna skämmas å mina vägnar
    Du kan inte se någon skillnad på att sitta och gulla med och på att vara rent av elak mot någon som har råkat åt för något av det värsta man kan råka ut för som förälder?
    Lite jäkla empati borde även du kunna visa en människa i TS situation faktiskt.
Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn