Charlotte 86 skrev 2014-08-28 17:08:57 följande:
Här var vi. Två gånger till och med :)
http://www.emmaultraljudsklinik.se/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=102
Tack! Bara i vecka 5 (4+4) . 2 maj så nästan exakt en månad senare. Känner mig orolig denna gången så vågar inte tro på det riktigt. Hur mår du? Har du börjat må illa eller så än? Man glömmer vekligen fort för jag kommer inte ihåg när det började för mig sist. :) Kan ju hoppas på att slippa de denna gången.
Toppen, ska absolut ha det i åtanke då ifall vi inte får veta könet via Östra :)
Förstår din oro, här finns en till som är väldigt orolig. Och nojig! Har ett tidigt missfall med mig i bagaget sen tidigare, så vågar fortfarande inte riktigt tro att det här händer. Vi var på tidigt ul igår och eftersom jag haft lite blödningar var jag jätteorolig. Svettades galet mycket om händerna kan jag lova!! Men på skärmen såg vi en fin liten räka med pickande hjärta, rörde även på sig lite. Men man kanske inte vågar tro på det förrän man har den i famnen, hehe. Vad oroar du dig för mest? Missfall?
Nej, inget illamående alls, mår oförskämt bra o.o Mina bröst har växt typ två storlekar och är ömma, men alltså, det är typ allt. Inga brutala humörsvängningar och inget överdrivet nattkissande. Hade jag inte sett den lille på skärmen hade jag inte trott att jag är gravid, haha. Det enda är väl att det hela utlöste en brutal magkatarr, så åkte ut och in på akuten under en veckas tid och har sen dess gått på medicin. Men nu är det hela under kontroll :)