Inlägg från: Mikesfru |Visa alla inlägg
  • Mikesfru

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hej tjejer, kastar mig in här och hoppas få vara med :)

Är 35 år med två barn, 3 o 5 år. Blev gravid med trean i somras men fick ett MA som slutade med skrapning efter misslyckad behandling med piller. Sedan dess har både kroppen och jag varit i total obalans och är just nu sjukskriven pga överbelastning. MEN har bim imorgon och hoppas så tokinnerligt på att trean ska komma till oss. Känner redan liksom kärlek till vad som kanske finns i min mage, vilket skrämmer mig eftersom det är oklart om där finns nåt ännu...

Håller tummarna för er andra som väntar på bim, och fäller en tår för er som börjat blöda. Hoppas på bättre lycka nästa gång!

Och mamave, jag tycker du ska kolla upp det så du slipper oroa dig och fundera, hellre nojjig en gång för mycket än en gång för lite, den läxan har jag lärt mig i höst...

• Mikesfru

[quote=74330577][quote-nick]Minxy skrev 2014-11-12 21:14:27 följande:[/quote-nick]

Välkommen Mikesfru! Beklagar ditt MA, det måste ha varit tungt :(

[/

Tack Minxy, ja det var såklart ingen höjdare. Jobbade otroligt hårt just då och trodde att jag kunde förtränga allt så att det försvann, men det hann visst ikapp... Skönt att få vara hemma nu och ta hand om alla känslor.

Tänkte testa imorgon bitti med digitalt, känns lite pirrigt, har inte direkt några tydliga symptom :)

• Mikesfru

Jag är gravid!!!! Är så glad att jag nästan spricker, har varit så orolig efter MA att kroppen inte ska funka på lääänge, men testade idag och fick den glädjande nyheten.

Hoppas den smittar av sig till er andra, mens är ett sabla otyg!

Håller tummar och tår för er.

• Mikesfru

Tack för era grattis, de värmer :) mesta symptomet: gråter av julmusik ;)

Jag tempade med första barnet, men har egentligen mest utgått från hur mina flytningsr varit, och det har funkat bra för oss.

Hoppas spolningen går bra idag mangoo. Har aldrig gått igenom nåt sånt men man hoppas ju att läkarna som gör sånt varje dag har vett att vara försiktiga och visa hänsyn för din oro.

• Mikesfru

Lycka till med er äl tjejer, hoppas ni får mycket Love de närmsta dagarna så det tar sig!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea