Inlägg från: Drottningen70 |Visa alla inlägg
  • Drottningen70

Hur ska jag göra? Om min dotter.

Barnet är 6 år och har varit hos farmor sedan hon var 11 månader. Utan tvekan ÄR farmor barnets känslomässiga mamma och barnet är alldeles för litet för att förstå den egentliga betydelsen av att flytta från sin mamma (farmor) till en snäll kvinna (dig) som hon träffar en gång i veckan. Barnet ska självklart bli kvar hos farmor. Lägg krutet på att jobba på ett utökat umgänge istället. Att du inte kämpar för att få "hem" flickan visar då att du har förmåga att se barnets behov.

• Drottningen70

[quote=75136084][quote-nick]blomma41 skrev 2015-04-09 19:10:15 följande:[/quote-nick]ja så nu har tinget avgjort på både pappans och mitt svar att farmor får vårdnaden om dottern nu, jag orkade inte kämpa mera. Så nu har jag även brutit kontakten med före detta svärmor också ,hos henne som dottern bor. Pappan har jag brytit med förlängesedan men han fortsätter att sända elaka o arga sms...vill inte ha nåt med dom att göra, trots att det nu är farmor som ska se till att umgänget ska fungera. Men de har gjort oss så illa så jag mår inte bra att ha kontakt med dom.[/

Om inte dottern var viktigare än så för dig så var det väl tur att du inte fick tillbaka henne.

Svar på tråden Hur ska jag göra? Om min dotter.