• zazzyzaz

    BF MAJ 2015

    Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

  • Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Theoblyoneee84
    aalexxandra92 skrev 2014-08-26 17:18:14 följande:

    Jag fick inskrivning 2 oktober och är då i vecka 10 eller 11 då tror jag :-P är i vecka 4+3 idag

    Vi har berättat för våra föräldrar bara, för jag tänker som dig, man vill ju ändå att de ska veta ifall något går snett... Resten av släkten och vänner får veta tidigast v 12

    Håller tummarna att alla här inne får behålla sina små i magen <3


    Vad kul, då är vi exakt lika gången :D är också född 92.

    Vi kommer vänta att berätta till vecka 12, det gjorde vi med sonen med och det känns som det bästa :)
  • corran

    Hej hoppar in här, plussade idag :D BF blir runt den 7-10 maj :) är 21 år och 2a barnet :)

  • Innaj

    Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P

  • Frökenherman
    Innaj skrev 2014-08-26 19:57:06 följande:

    Hoppar in i tråden :) BF den 2maj ! Har inte berättat för någon då det känns tryggast att göra det efter v12. Dock kommer många snart märka det då jag slutat röka, har ett paket i fickan på jobbet så folk tror att jag röker :P


    Smart med paketet i fickan :) Jag har bara berättat för en nära tjejkompis som också är gravid :) Annars vet inget, min kille såklart :) Tror också att folk kommer misstänka att jag är gravid. Jag tränar ganska mycket och gillar att springa lopp. Har fler inplanerade nu i höst, jag är ganska osäker på om jag kommer orka springa de längre loppen, beror ju på hur allt går.. Men jag ska hitta på nån gammal skada att skylla på ;) 
  • Theoblyoneee84
    corran skrev 2014-08-26 19:39:09 följande:

    Hej hoppar in här, plussade idag :D BF blir runt den 7-10 maj :) är 21 år och 2a barnet :)


    Vad kul, stort grattis :D hur gammal är ditt andra barn?

    Jag själv är 22 år och har ett barn på 1,5 år och är nu i v 4+3 :)
  • Frökenherman

    Jag har bim idag (3+6). Ni som också ligger runt bim, har ni några symtom? Jag känner ingenting än. Har haft bruna flytningar det senaste dygnet, vilket gör mig orolig. Någon annan? :S 

  • LJC

    Hej alla!

    Jag gjorde ett test i vecka 3 på kvällen och plussade :), trodde inte det skulle visa något i så tidigt skede. Har haft ont i brösten och är väldigt lättstött, och känslig. är i vecka 4 nu på torsdag. Tycker det är konstigt att jag redan har så mycket symtom. min mage är svullen också, så som den brukar vara innan jag får min mens men 4 gånger värre :(.

    men, men. jag längtar tills jag är i vecka 18 :) när det är dags för ultraljud.

    Är 28 år och inga tidigare barn. Är bonusmamma till en treåring som vi har vv.

  • corran
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-26 20:21:10 följande:
    Vad kul, stort grattis :D hur gammal är ditt andra barn?

    Jag själv är 22 år och har ett barn på 1,5 år och är nu i v 4+3 :)
    Tack! :) Grattis till dig också!

    Han har precis fyllt 1 år :)
  • Theoblyoneee84
    corran skrev 2014-08-26 20:49:46 följande:

    Tack! :) Grattis till dig också!

    Han har precis fyllt 1 år :)


    Tack så mycket! :)

    Okej vad roligt, ska bli kul med syskon:)
  • corran
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-26 22:13:58 följande:
    Tack så mycket! :)

    Okej vad roligt, ska bli kul med syskon:)
    Ja verkligen! :D Längtar som en tok :)
Svar på tråden BF MAJ 2015