• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Missk37

Vaknade upp och hade ont i livmodern idag? Växtvärk eller? Vaknade av de så det var därför jag reagera

• Arcoiris

Jag är i vecka 5 (4+3) enligt en av apparna bf runt 5-8 maj.

Vi kanske borde starta en bf-lista för att lättare hålla koll?

Jag har inte mycket känningar. Var kanske lite hungrigare än vanligt vid frukost ^^

• Arcoiris
    NenaShebelle skrev 2014-09-01 19:22:29 följande:

Hej tjejer!

Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till

O ultraljud redan? Vul då eller?
  • Arcoiris
    NenaShebelle skrev 2014-09-01 19:22:29 följande:

Hej tjejer!

Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till

• SysterM

Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här! Har bf 5 maj. Har en liten dotter som är född i juli -13. Känner av mycket molvärk och illamående! Hade nästan glömt hur jobbigt det kan vara..

• NenaShebelle
    Arcoiris skrev 2014-09-01 21:38:26 följande:

Skrev aldrig att jag skulle göra ultraljud, bara att jag fått tid för inskrivning Skall dock även göra ett tidigt ultraljud (privat, för att se hur långt det är gånget)
  • Troyanen

Hur är dina blödningar nu? Mina har forsatt under dagen, liten mängd. Nu när jag gick på toa var det mer mörkrött och mer som kom när jag torkade mig. Usch detta är s jobbigt. Trotts att man läser överallt att detta är mycket vanligt så blir man ju sjukt orolig. Ringde äveh mödravården idag. Dom sa samma sak "när det är så tidigt så är det vanligt, du BÖR inte vara orolig"

corran skrev 2014-09-01 08:28:33 följande:

Samma här bara på pappret ibland när jag torkar mig, började i lördags och fortsäatte under söndagen (igår). Trodde det slutade igår men då kom det imorse igen... fortfarande extremt lite. 

Tänker inte tro det värsta så länge jag bara har små rosa flytningar. Det kan bero på många saker! Håller tummarna för oss att det bara är ofarliga blödningar. 

Hade exakt såhär när jag väbta sonen i 1.5 vecka i streck höll det på precis såhär. Mellan v 6-7 typ.

• Arcoiris
    NenaShebelle skrev 2014-09-01 22:02:23 följande:

Skrev aldrig att jag skulle göra ultraljud, bara att jag fått tid för inskrivning Skall dock även göra ett tidigt ultraljud (privat, för att se hur långt det är gånget)

Sant! Läste lite mkt mellan raderna, hehe sorry!
  • Serahjay
    Mariposas skrev 2014-08-30 21:56:37 följande:
    Gissar på att det va i forumet för BF januari. När vi va gravida sist ????.

Bättre lycka denna gång!! ;)
    Ja just! Vad skumt att vi fick mf samtidigt och blivit gravida på nytt igen samtidigt. Kanske är ödet?? =D=D
  • Serahjay
    Idag är jag i ca vecka 5+2. Känner fortfarande inga symptom. lite ont i brösten på kvällarna.. Det är allt. Så jag njuter så länge det varar! 
Svar på tråden BF MAJ 2015