• zazzyzaz

BF MAJ 2015

Hej! Plussade för några dagar sedan och har BF runt 1 maj 2015! Nu väntar spännande veckor & jag hoppas allt går bra. Detta är vårt andra barn, har en son född Januari 2013. Fler som nyligen plussat med BF slutet april/början maj 2015?

• Svar på tråden BF MAJ 2015
  • Serahjay
    corran skrev 2014-09-06 16:41:26 följande:

Hur går det för dig?

Inga blödningar idag och inte ont i magen heller. Hoppas det bara var en engångsförteelse...
  • corran
    Serahjay skrev 2014-09-06 18:20:45 följande:
    Inga blödningar idag och inte ont i magen heller. Hoppas det bara var en engångsförteelse...
    Härligt!! :) Håller tummaran för det!
  • fantasifull
    Kissemiss skrev 2014-09-06 17:04:46 följande:

Jag får som ett hugg av smärta där inne några gånger per dag, någon annan som känt så? Blir lite rädd varje gång det händer!

Jag får hugg i tappen ett par gånger om dagen, gör faktiskt väldigt ont och jag får för mig att något är på väg att gå fel men jag bet inre .. Kanske är vanligt, vi verkar vara flera?

Det sliter och drar i ljumsken(höger) mest hela tiden och lite molande värk i magen i mitten av tjejmagen. Ungefär angränsat vid tappen kanske?
  • Serahjay

Nu blödde jag lite igen. Kommer när jag hsr bajsat. Gjorde så förra ggn oxå. När jag fick missfall. Blir å ringa kk imorgon och kräva ultraljud.

• Mariposas
    Serahjay skrev 2014-09-07 18:22:29 följande:

Nu blödde jag lite igen. Kommer när jag hsr bajsat. Gjorde så förra ggn oxå. När jag fick missfall. Blir å ringa kk imorgon och kräva ultraljud.

Ett tips! Ring inte dit, då säger de säkert att du ska avvakta. Åk dit o ge dig inte förrän de går med på att göra vul. Håller tummarna för att bebis mår bra.
  • Serahjay
    Mariposas skrev 2014-09-07 19:01:49 följande:
    Ett tips! Ring inte dit, då säger de säkert att du ska avvakta. Åk dit o ge dig inte förrän de går med på att göra vul. Håller tummarna för att bebis mår bra.
    Ja fast jag tänker inte sitta där i timmar med min dotter och sen få reda på att det inte blir nåt. Så får skäll på dom per telefon istället :)
  • Kissemiss

Godmorgon!

Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!

• Nostalgity

Någon i tråden som haft Mensblod trots Graviditet?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Ise
    Kissemiss skrev 2014-09-08 07:51:08 följande:

Godmorgon!

Borde jag oroa mig att CB veckoindikator fortfarande visar "2-3" fast jag är i vecka 6 (5+0) och det är 27 dagar sedan ägglossning.. :S !!

Du kanske bara är en sk "låghormonare" som visar starkare senare än andra?
  • minlilja

Åå äntligen idag på bim + 11 kom plusset. Får jag vara med här? Har en dotter på snart tio månader :)

Svar på tråden BF MAJ 2015