Inlägg från: nihka |Visa alla inlägg
  • nihka

Därför röstar jag SD i valet 2014

Jaha. En till som har lagt sin röst på ett rasistiskt parti och vill rättfärdiga och glorifiera sitt val.

Absolut är det så att alla som röstat på SD inte är rasister, men det finns gott om dem där. Om man väljer att stödja dem får man finna sig i att bli bedömd därefter.

Guld skrev 2014-08-21 19:53:27 följande:

Under hela mitt liv har jag röstat på moderaterna, men inte denna gång. Denna gång blir det Sverigedemokraterna.

• nihka
    Anonym (Kim) skrev 2014-12-05 20:58:38 följande:
    Snälla, jag ber er, rösta inte på SD. För våra barns, mammors, systrars och flickvänners skull. Men även för mäns skull. Så vi nånsin kommer ifrån den skadliga maskulinitetsnormen och den hatiska människosynen som SD står för.
    Tack för ditt långa och mycket intressanta inlägg. Jag läste hela men citerar bara en liten snutt av utrymmesskäl.

Det finns inte på kartan för mig att rösta på ett parti med SDs unkna människosyn. Nu är förstås SD fullt upptagna med att försöka hejda invandringen, men i nästa steg vill man dra åt tumskruven rejält för hela folket. Ofta när jag läser SD-motioner till riksdagen blir jag beklämd av den främlingsfientliga inställningen och de inskränkningar man i samhället och därmed i människors liv föreslår för "nationens bästa".
Svar på tråden Därför röstar jag SD i valet 2014